اقتصادی

پارتیشن هوشمند شیشه ایی، نحوه نصب و کارکرد آن

اکثر مردم به دنبال یک آپارتمان چند منظوره هستند، پارتیشن ها استفاده از این برنامه را برای شما آسان تر می کند. به طور کلی هر سیستمی که بتواند قسمت های مختلف را جدا کند پارتیشن نامیده می شود. پارتیشن بندی انواع مختلفی را تولید می کند که هر کدام عملکردی دارند.

در این مقاله به بررسی پارتیشن شیشه ای، نصب و عملکرد آن با هم می پردازیم.

با یک پارتیشن شیشه ای طرح دار، ساده و رنگی می توانید محیطی زیبا داشته باشید و فضایی تمیز و مطبوع به خصوص در محیط اداری بهترین انتخاب است، دادن منظر زیبا به فضا بسیار مهم است. .

پارتیشن شیشه ای هوشمند، نحوه نصب و راه اندازی

معماران از این ترفند به عنوان دیوارهایی که فضاها را تقسیم می کنند استفاده می کنند. دیوارهای شیشه ای هوشمند در دفتر یا خانه به اندازه و روشنایی ساختمان می افزایند و به افراد اجازه می دهند در صورت نیاز به حفظ حریم خصوصی، شیشه را پارتیشن بندی کنند. به عنوان مثال می توانید در گوشه سالن اتاق خواب یا دفتری ایجاد کنید که با دیوار شیشه ای از فضاهای دیگر جدا شده است که در صورت لزوم می توان از آن به عنوان کوسن استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای هوشمند، نحوه نصب و راه اندازی

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن ها در واقع دیوارهای موقت یا جداکننده هایی هستند که جزء سازه اصلی ساختمان نیستند، با استفاده از این وسیله می توان از فضا استفاده بیشتر و بهتری کرد و قسمت اعظم آن را به قسمت هایی تقسیم کرد و عملکردهای متفاوتی داشته باشد و همچنین می تواند او از آن به عنوان یک ماده عایق صدا استفاده می کند؟ از پارتیشن های شیشه ای بیشتر در ساخت ادارات استفاده می شود.

پارتیشن ها در اماکن مختلف اداری، مسکونی و غیر مسکونی قابل استفاده هستند، پارتیشن ها دارای انواع مختلفی از چوب، شیشه و … هستند و به صورت تک جداره و دو جداره موجود می باشند.

پارتیشن های شیشه ای باید از شیشه های بادوام و مستحکم ساخته شده و لوازم به کار رفته در آنها کیفیت عالی داشته باشد تا محصولی با کیفیت ارائه شود.

انواع پارتیشن اداری هوشمند

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری هوشمند وجود دارد که عبارتند از:

1. پارتیشن هوشمند تک جداره و دو جداره

2. پارتیشن شیشه ای هوشمند

3. پارتیشن های هوشمند بدون فریم و…

در ساخت پارتیشن های تک لایه هوشمند مانند پارتیشن های معمولی فقط از یک دیوار شیشه ای استفاده می شود.

پارتیشن بدون فریم چیست؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس نوع جدیدی از پارتیشن محیطی است که به دلیل عدم استفاده از فریم به آن پارتیشن بدون فریم می گویند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس از مواد متفاوتی نسبت به سایر پارتیشن ها ساخته شده اند، بنابراین محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارند. پارتیشن های شیشه ای مدل فریم لس در مقایسه با سایر پارتیشن ها بسیار زیبا هستند. معمولا اکثر پارتیشن های شیشه ای برای راحتی نصب و تا حدی برای محافظت از شیشه از پروفیل های آلومینیومی ساخته می شوند که از زیبایی آن می کاهد و باعث می شود افراد مدل را نپذیرند اما در پارتیشن بدون فریم از شیشه های بسیار نازک استفاده شده است. بدون قاب که تقریبا اکثر مردم آن را دوست دارند. در این مدل پارتیشن بدون فریم هیچ گونه حفاظی مانند قاب یا پروفیل در اطراف آنها استفاده نمی شود، اما شیشه به کار رفته در ساخت این مدل پارتیشن بسیار محکم و بادوام بوده و یک تکه می باشد.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس یکی از مدرن ترین پارتیشن های محیط کار هستند و با وجود شیشه بودن فضا را شلوغ نمی کنند و همچنین می توانند تاثیر خاصی بر محیط داشته باشند. یکی از مزایای این پارتیشن قیمت مقرون به صرفه آن است.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن های هوشمند می توانند به طور خودکار حرکت کنند و … و جدیدتر و مدرن تر از مدل های بدون فریم هستند.

پارتیشن بندی هوشمند مزایای زیادی دارد.

یکی از مزایای پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌لس هوشمند این است که فضای کمتری را اشغال می‌کنند و با وجود اینکه مواد شیشه‌ای دارند، فضای شلوغ یا کم‌حجمی را برای افرادی که شلوغی دوست ندارند ایجاد نمی‌کنند. یک گزینه بسیار مناسب، قابلیت کنترل از راه دور نیز دارند.

پارتیشن هوشمند دوجداره

پارتیشن های هوشمند دوجداره اغلب برای تبدیل فضای بزرگتر به چند بخش کوچکتر استفاده می شوند.

پارتیشن های دوجداره معمولا از مواد مختلفی ساخته می شوند که یکی از آنها پارتیشن دوجداره شیشه ای هوشمند است. برای ساخت پارتیشن دوجداره باید به ابعاد و متراژ مربع محیط کار خود بسیار دقت کنید زیرا برای توجه به فضای کاری خود باید پارتیشن دوجداره بسازید.

پارتیشن شیشه ای هوشمند، نحوه نصب و راه اندازی

عملکرد پارتیشن هوشمند دو جداره

1. پارتیشن های هوشمند دوجداره مقاومت بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها دارند. دوام این جداکننده ها باعث می شود اصطکاک کمتری داشته باشند.

2. علاوه بر عایق صدا، عایق حرارتی نیز هستند و در نتیجه از مصرف انرژی جلوگیری می کنند.

اگر قصد دارید با استفاده از پارتیشن های دوجداره هوشمند، سکوت و آرامش را در محیط کار خود ایجاد کنید، باید آن ها را به سقف متصل کنید، بنابراین ارتفاع شیشه از ورود صدا به اتاق جلوگیری می کند و همچنین این پارتیشن ها را زیبا جلوه می دهد و می توانید از پرده استفاده کنید. ، که از ورود نور به اتاق جلوگیری می کند.

نحوه نصب پارتیشن های شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای بسیار مهم است که به طور مستقیم بر کیفیت و دوام بعد از نصب تاثیر می گذارد. نصب پارتیشن شیشه ای ممکن است ساده به نظر برسد، اما نیاز به دقت بالایی دارد. اگر این پارتیشن به درستی نصب نشود، خراب می شود. می توانید از کارشناس نصب کمک بگیرید و یا اگر می خواهید خودتان این سازه را نصب کنید باید مراحل را به دقت انجام دهید.

مزایای هوشمند سازی پارتیشن اداری چیست؟

عینک های هوشمند شفاف تر از عینک های معمولی هستند.

این عینک دارای اشعه ماوراء بنفش است و در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند، این عینک به دلیل قابلیت نگه داشتن عکس روی خود می تواند به عنوان پرده تصویر نیز استفاده شود.

با لمس یک دکمه می توانید شیشه را از حالت مات به شفاف و بالعکس تغییر دهید.

این عینک هوشمند در حمام های شیشه ای، اتاق های جلسات اداری و شرکتی، پارتیشن های اداری، پنجره ها و موارد دیگر استفاده می شود.

ویژگی های عینک هوشمند چیست؟

1. اثر عایق صوتی بالایی دارد.

2. برای افراد حریم خصوصی ایجاد می کند.

3. قابل استفاده به عنوان صفحه نمایش برای امور آموزشی.

4. برای اتاق جلسات، محیط های اداری، اتاق خواب.

5. ایمنی ضربه بالایی دارد.

6. در این سیستم تغییر از شفاف به مات یا از غیر شفاف به شفاف معتبر است. یک کلید، ریموت یا پدال برای مات شدن این شیشه ها تعبیه شده است.

آخرین جمله

با پیشرفت معماری داخلی و پیشرفت ایده ها در این زمینه امروزه شاهد مدل ها و طراحی های داخلی زیادی برای محیط کار هستیم که علاوه بر زیباسازی فضا از صرفه اقتصادی نیز برخوردار هستند. پارتیشن های اداری نمونه ای از المان های پیشرفته در معماری داخلی یک محیط کاری هستند که برای صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد آسایش کارکنان باید در هر محیطی ارائه شوند.

شرکت پارچین یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن در ایران با مجرب ترین کادر در نصب انواع پارتیشن می تواند فضای اداری مدرن و زیبایی را در اختیار شما قرار دهد. در صورت نیاز به نصب پارتیشن با متخصص پارچین مشورت کنید.

از توجه و حمایت شما سپاسگزاریم.

دکمه بازگشت به بالا