اقتصادی

لیست فروشندگان باطری خودرو در کشور

بانک اطلاعات فروشگاه ها و نمایندگی های باطری خودرو

لیست فروشنده و نمایندگی باتری خودرو سواری سبک و سنگین در سطح استانهای ایران با شماره همراه و مشخصات کامل و فایل تلگرام و واتس می باشد.

نام استان تعداد اطلاعات
آذربایجان شرقی 168
آذربایجان غربی 9
اصفهان 312
البرز 1
ایلام 2
بوشهر 52
تهران 196
چهارمحال و بختیاری 22
خراسان جنوبی 52
خراسان رضوی 513
خراسان شمالی 17
خوزستان 274
زنجان 73
سیستان و بلوچستان 1
فارس 225
قزوین 96
کردستان 9
کرمان 3
کرمانشاه 63
کهگیلویه و بویراحمد 8
گلستان 138
گیلان 3
لرستان 1
مازندران 199
مرکزی 152
هرمزگان 3
همدان 1
یزد 3

فروشگاه های باطری خودروامروزه باتری‌های خودرو در انواع مختلفی تولید می‌شوند. این قطعه از مهم‌ترین اجزای خودرو محسوب می‌شود و طول عمر و روش‌های نصب آن در خودروهای مختلف با هم متفاوت است. خرابی باتری عملا ماشین را از کار می‌اندازد. به همین دلیل بهتر است با چکا‌ب‌های دوره‌ای از خرابی آن جلوگیری کنید و طول عمر باطری خود را بالا ببرید. ما در این صفحه می‌خواهیم در مورد عمر مفید باتری خودرو و روش‌های افزایش طول عمر باتری صحبت کنیم. برای آگاهی از این موضوع ما را تا انتهای نوشتار همراهی کنید.

باتری خودرو
همان طور که می‌دانید باتری خودرو از مهم‌ترین قطعات ماشین به حساب می‌آید. اگر باتری کیفیت خوبی نداشته باشد خودرو آسیب می‌بیند. در نگهداری این قطعه‌ی حیاتی بسیار باید دقت کنید و در مورد آن اطلاعات زیادی کسب کنید. در این صورت می‌توانید بهترین استفاده را از باتری داشته باشید و عمر آن را بالا ببرید. اگر متریال به کار رفته در ساخت باتری مناسب باشد و کیفیت ساخت مطلوبی داشته باشد، می‌توانید حدود چهار سال بدون هیچ مشکلی از این قطعه در خودرو استفاده کنید.

در ساخت باتری یک سری مواد شیمیایی به کار رفته است. در بعضی شرایط اختلال در ترکیبات شیمیایی می‌تواند سبب کاهش طول عمر باتری شود. به همین خاطر بسیار ضروری است که در مورد مواد شیمیایی به کار رفته در باتری خودرو نیز تا جایی که امکان دارد اطلاعاتی بدست آورید.

منبع : https://icoo.ir/job/car-battery-store/

دکمه بازگشت به بالا