برترین های کار و کسبعمومی

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت هلند

گرفتن وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند، در ایران از طریق کارگزاری VFSGlobal تعیین می‌شود. با ورود به سایت VFS کشور مبدا خود را ایران، و کشور مقصد خود را هلند انتخاب کنید. پس از تعیین مبدا و مقصد، شرایط تعیین وقت سفارت هلند برای شما باز می‌شود. یک آدرس ایمیل برای تعیین وقت سفارت وجود دارد که شما باید درخواست خود را با فرمت تعیین شده به این آدرس ارسال کنید. وقت سفارت هلند برای ۳ ماه بعد (۹۰ روز) برای شما تعیین می‌شود.

وقت فوری سفارت هلند

اگر با هدف تجارت و یا اهداف کاری قصد ورود به هلند را داشته باشید، وقت سفارت شما نهایتا برای ۱ هفته تا ۲ هفته بعدی در دسترس خواهد بود. سفر با اهداف کاری ملزم به ارائه دعوت‌نامه از سوی شرکت و یا موسسه دعوت‌کننده شما می‌باشد. اما در صورتی که دعوت نامه نداشته باشید، وقت سفارت شما برای ۳ ماه بعد در دسترس خواهد بود و نمی‌توانید زودتر از این تاریخ به دفتر VFS مراجعه کنید.

وقت سفارت هلند در تهران

وقت سفارت هلند در ایران، به عهده شرکت VFSGlobal می‌باشد. برای حضور در دفتر این شرکت، باید به آدرس تهران، میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم)، مجتمع هروی، طبقه چهارم، مرکز درخواست مراجعه کنید. این مرکز از یکشنبه تا پنجشنبه در ساعات ۸ تا ۱۷ فعال است. در این ساعات هم برای ارائه درخواست و هم برای دریافت پاسپورت می‌توانید مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۲۸۰۵۹۱۴ برای پرسیدن سوالات خود تماس بگیرید.

هزینه وقت سفارت هلند

این هزینه فقط برای تعیین وقت سفارت می‌باشد و پرداخت هزینه های صندوق سفارت به عهده متقاضی می‌باشد. هزینه های داخل سفارت براساس نوع ویزای درخواستی متفاوت می‌باشد. به طور مثال، برای درخواست ویزای توریستی هلند، باید 80 یورو به سفارت این کشور بپردازید. در صورتی که خودتان بخواهید اقدام به گرفتن وقت سفارت هلند کنید، نیازی به پرداخت هزینه نیست.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت هلند

برای درخواست ویزای هلند، این مدارک را باید همراه خود به دفتر وی اف اس ببرید. مدارک ویزای هلند باید به زبان انگلیسی و توسط دارالترجمه رسمی ترجمه شوند. مدارک ویزای هلند نیازی به گرفتن تائیدیه از سوی دادگستری و وزارت امورخارجه ندارند.

 سوالات متداول وقت سفارت هلند

خیر، نیازی به ارسال جداگانه ایمیل نیست. برای هریک از اعضای خانواده، یک جدول جداگانه در یک ایمیل باز کنید و برای VFS ارسال کنید. در غیر اینصورت، کلیه اعضای خانواده نمی‌توانند همزمان به این دفتر مراجعه کنند.

وقت سفارت فوری هلند، فقط با ارائه دعوت نامه پزشکی و یا شغلی امکان پذیر است. که در این صورت، شما می‌توانید از یک هفته تا ۱ ماه بعد در سفارت حضور داشته باشید

افراد زیادی در ایران و تمام کشورهای دیگر دنیا وجود دارند که تصمیم به مهاجرت کردن به کشورهای خارجی را می‌گیرند. مهاجرت می‌تواند دلایل و اهداف مختلف و متنوعی داشته باشد. برخی از این اهداف عبارتند از مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت توریستی.بدیهی است که برای مهاجرت و سفر به هر کشور خارجی در وهلۀ اول باید ویزای آن کشور را داشته باشید. برای گرفتن ویزا باید به سفارت آن کشور مراجعه کرده و پس از تحویل مدارک مورد نیاز ویزای خود را تحویل بگیرید.هلند کشوری است که امروزه مقصد مهاجران زیادی از ایران و دیگر کشورهای جهان قرار گرفته است. به دلیل شرایط زندگی در هلند، نرخ بیکاری بسیار پایین، دانشگاه‌های معتبر و جاذبه‌های دیدنی بسیار زیاد و زیبایی های این کشور، افراد زیادی متقاضی سفر به آن هستند. افراد ایرانی متقاضی سفر به هلند، باید برای گرفتن ویزا به سفارت هلند در تهران مراجعه کنند. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و برای جلوگیری از ازدحام، افراد باید ابتدا وقت سفارت هلند در تهران را بگیرند و سپس در وقت معین شده به آنجا مراجعه کنند. توجه داشته باشید که تمام مدارک لازم برای سفارت هلند در تهران را هنگام مراجعه به همراه داشته باشید تا کار شما به تعویق نیفتد.چنانچه در مورد اخذ ویزاهای مختلف و یا نگارش به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به صفحۀ مربوطه در وب سایت آرمان من مراجعه نمایید.

سفارت هلند در تهران VFS فعال دارد که یک مزیت برای گرفتن ویزای هلند به شمار می‌رود. در ادامه اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری سفارت هلند در تهران را در اختیار شما قرار می‌دهیم.آدرس سفارت هلند در تهران به این شرح است: خیابان موسوی (گلستان پنجم)، میدان هروی، ساختمان هروی سنتر. VFS سفارت هلند در تهران به جز روزهای جمعه و شنبه و تعطیلات رسمی، همه روزه از 8 تا 15 مدارک شما را دریافت می‌کند. برای گرفتن پاسپورت نیز از ساعت 15 تا 17 می‌توانید به سفارت مراجعه کنید. پاسخگویی تلفنی سفارت از ساعت 8 تا 17 پاسخگوی شما متقاضیان است.شمارۀ تماس و آدرس ایمیل سفارت هلند نیز در اینجا قرار داده می‌شود تا راحت‌تر بتوانید با سفارت ارتباط برقرار کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. برای مکاتبه با سفارت است. شماره‌هایی که می‌توانید با پشتیبانی vfs هلند تماس بگیرید  هستند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سفارت هلند در تهران مراجعه کنید. برای اطلاع از مدارک لازم برای سفارت هلند در تهران از طریق راه‌های ارتباطی که قرار داده شده می‌توانید اقدام کنید.

چک لیست مدارک سفارت هلند |فرم سفارت هلند pdf

وقت سفارت هلند در تهران

 با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان به سفارت‌ها، سفارت‌ها امروزه وقت مشخصی را برای مراجعه تعیین می‌کنند. این کار از به وجود آمدن صف‌های طولانی در جلوی سفارت‌ها جلوگیری می‌کند، همچنین وقت افراد نیز هدر نمی‌رود. سفارت کشورهای توریستی بیشتر روی این موضوع حساس هستند، زیرا متقاضیان سفر به این کشورها مسلماً بیشتر است. امروزه فقط در صورتی که از سفارت وقت داشته باشید می‌توانید وارد آن شوید.هدف از تعیین کردن وقت برای هر فردی ایجاد نظم است. پس تمام سعی خود را داشته باشید که تأخیر نداشته باشید، زیرا در این صورت علاوه بر اینکه از ورود شما به سفارت ممانعت می‌شود، تا یک ماه دیگر به شما وقت داده نمی‌شود. نظم داشتن و به موقع بودن از چیزهایی است که برای سفارت‌ها اهمیت زیادی دارد. وقتی تمام کارهای مربوط به سفارت خود را به موقع و با نظم انجام دهید و مدارک لازم برای سفارت هلند در ایران را به طور کامل ارائه کنید، نشان‌ دهندۀ این است که شما حتماً به کشور خود باز می گردید. این موضوع احتمال گرفتن ویزا برای شما را بیشتر می‌کند. نکتۀ مهم دیگری که بهتر است رعایت شود، مرتب و آراسته بودن در زمانی است که به سفارت مراجعه می‌کنید.برای گرفتن وقت سفارت باید به صورت آنلاین اقدام کنید که نحوۀ گرفتن وقت را در ادامه بیان می‌کنیم. نکاتی را باید در هنگام گرفتن وقت حتماً رعایت کنید. با توجه به ترافیک کاری که vfs هلند در تهران دارد، برای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه اختلالی در برنامۀ سفر خود بهتر است 3 ماه قبل از فرارسیدن موعد سفرتان برای گرفتن وقت سفارت اقدام کنید. با این کار اطمینان دارید که کارهای شما طبق روال پیش می‌رود و اگر مشکلی در روند کار ایجاد شود، فوت وقت تاثیر زیادی روی برنامۀ سفرتان نخواهد داشت

منبع : netherlandsworldwide.nl

دکمه بازگشت به بالا