برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

مصرف کافه لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز پیش از بارداری

گانودرما به درمان بیماری های شایع و متفاوتی نظیر ام اس، صرع، یرقان، تب و ورم مفاصل کمک بسیار شایانی کرده و احتمال ابتلا به این گونه از بیماری ها را به شدت کاهش می دهد.قارچ گانودرما به سبب نابودی رادیکال های آزاد که موجب پیری در بدن می شوند و همچنین از طریق افزایش میزان گردش جریان خون در بدن، باعث جوان سازی پوست می شود. از طرفی دیگر پلی ساکارید ها دارای خاصیت ضد التهابی می باشند و هرگونه جوش و آکنه را از بین می برند.

عوارض قهوه گانودرما چیست و چه افرادی نباید استفاده کنند! | بیزما مگ

مقابله با خستگی و ریزش مو:

کار و مشغله فراوان در زندگی روزمره هر انسانی موجب فکر مشغولی و در نتیجه ایجاد خستگی، افسردگی ،سردرد و ضعف اعصاب خواهد داشت. در طی مطالعات صورت گرفته پس از مصرف پنج هفته ای از قارچ گانودرما، این میزان به شدت کاهش یافته و آرامش اعصاب به فرد کاملا باز می گردد که در نتیجه زندگی وی تغییر می یابد. ناگفته نماند که استرس یکی از عوامل مهم در ریزش مو می باشد که با رفع آن، این مشکل نیز به صورت مستقیم برطرف خواهد شد.

دوستدار کبد و کلیه:

در دیواره سلولی قارچ ها، پلی ساکاریدهایی به نام کیتین و کتیوسان وجود دارند که در بهبود عملکرد روده، کبد و کلیه بسیار مؤثرند و به همین سبب افرادی که مبتلا به کبد چرب می باشند، با کمک این قارچ درمان خواهند شد و اگر فردی یک روز در میان تنها ۴ گرم قارچ گانودرما مصرف نماید، از ابتلا به کبد چرب در امان است. برای خرید قهوه گانودرما اصل به فروشگاه های مجاز شرکت بیز مراجعه کنید.

بهبود عملکرد قلب:

تری ترپنوئیدها از تجمع پلاکت ها و سنتز کلسترول جلوگیری می کنند و در نتیجه باعث بهبود جریان خون در بدن می شوند. علاوه بر این گانودرما از انعقاد خون جلوگیری کرده و ماده آدنوزین که به طور طبیعی در آن وجود دارد، موجب نبض منظم تر و هرچه بهتر قلب می شود. همچنین این قارچ در درمان بیماری های قلبی نظیر بیماری عروق کرونر که مربوط به آسیب دیدگی رگ های اصلی شریان قلب است نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قهوه گانودرما در کنار داشتن تمامی خواص گفته شده مربوط به گانودرما، تاثیر بسزایی در لاغری دارد. زیرا سبب افزایش چربی سوزی در بدن، هضم سریع تر غذاها و بالا رفتن میزان خون رسانی به بافت های بدن می شود.

قیمت قهوه لاته دکتر بیز

قیمت قهوه لاته دکتر بیز را کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین تکنولوژی استفاده شده در تهیه آن تعیین می نماید. از ویژگی های قهوه فوری لاته همراه باپودرقارچ گانودرما می توان به مواردی که در ادامه می آید اشاره کرد.

طعم شیرین شکر و خامه در آغاز روز سبب انرژی بخشی می شود. همچنین زمان اندکی لازم است تا کافه لاته با قارچ گانودرما آماده شود. برای تولید قهوه فوری لاته دکتر بیز از دانه های مرغوب قهوه عربیکا به همراه عصاره قارچ گانودرما و خامه استفاده شده است.

این ترکیب طعمی دلچسب و متفاوت دارد. این محصول کم کافئین بوده و برای تمام افراد حتی افراد با بیماری های خاص مفید است. افراد با چربی خون می توانند از خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز برای چربی سوزی استفاده کنند. بیشترین استفاده از قهوه لاته گانودرما دکتر بیز بعد از صبحانه بوده تا مشکلات معده را برطرف کند.

قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز با رعایت حال مشتریان عزیز تعیین شده است. بهتر است از کافه لاته با قارچ گانودرما در روزهای اول یک عدد و بعد از مدتی دو عدد مصرف شود. استفاده نادرست از این محصول مشکلاتی را برای فرد ایجاد می کند.

فواید قهوه فوری لاته دکتر بیز برای سلامتی

فواید قهوه فوری لاته دکتر بیز برای سلامتی به علت وجود قارچ گانودرما در آن، دو چندان شده است. از مهم ترین خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل استرس و بهبود خواب، افزایش انرژی، تقویت عملکرد قلب و ریه و سلامت کبد اشاره کرد.

در قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک فیبر زیادی وجود داشته که برای درمان یبوست و کاهش وزن مناسب است.اگر سوالتان این است خواص قهوه فوری لاته برای چاقی مفید میباشد یا خیر در دامه با ما همراه باشید.

مصرف کافه لاته با قارچ گانودرما و یا قهوه فوری موکا دکتر بیز سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماری ها ایمن می کند.خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز به واسطه نوع خامه ای بودن بافتش در درمان زخم های معده و روده بسیار مفید بوده است.

رفلاکس معده و ورم معده را ازبین می برد و بهبود دستگاه گوارش را به همراه دارد. کسانی که دیابت نوع دو دارند نیز می توانند با استفاده از مصرف لاته گانودرما سطح قند خون خود را تنظیم کنند. قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز در انواع ساشه ای و پک های چند عددی بر روی سایت مشخص شده اند.

کافه لاته با قارچ گانودرما برای چاقی

کافه لاته با قارچ گانودرما برای چاقی نیز فواید خاص خودش را دارد. برای مثال سوخت و ساز بدن را بالا می برد. همچنین شیر موجود در قهوه گانودرما لاته دکتر بیز موجب می شود تا کافئین آن نیز روی بدن تاثیر کمتری بگذارد. بنابراین برای افرادی که دنبال مصرف قهوه با دوز کافئین کمتر هستند بسیار مناسب می باشد.

از طرفی کافه لاته با قارچ گانودرما در رفع کمبود پروتئین های ضروری بدن، کمک کننده است. مصرف قهوه فوری لاته دکتر در پاکسازی و سم زدایی بدن موثر است. اگر از مشکلات دستگاه گوارشی از جمله رفلاکس معده رنج می برید گفتنی است که این قهوه فوری لاته همراه با پودرقارچ گانودرما یکی از نوشیدنی های پرفایده ای است در بهبود و درمان رفلاکس معده بسیار عالی است. از دیگر خواص قهوه لاته دکتر بیز می توان به بهبود بیماری دیابت و تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن اشاره کرد

خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز تمامی زمینه های سلامتی را در بر می گیرد. از آن جایی که قارچ گانودرما دارای ترکیبات فعال است، خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی دارد. به همین جهت مصرف مداوم آن تاثیرات شگفت انگیزی بر روی سلامت شما خواهد داشت. قارچ گانودرما، سیستم ایمنی بدن شما را به تعادل می رساند و همچنین باعث از بین رفتن التهاب در بدن می شود.

ترکیب قهوه به همراه قارچ گانودرما این نوشیدنی را به یک منبع غنی از آنتی اکسیدان تبدیل کرده است. این ترکیب بدن شما را در برابر رادیکال های آزاد مقاوم کرده و به همین جهت از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

خواص کافه لاته با قارچ گانودرما بسیار زیاد است. از جمله این خواص میتوان به کاهش مشکلات دستگاه گوارش، پیشگیری از کبد چرب، کاهش سردرد های میگرنی، جوان سازی بافت پوست و کاهش وزن و افزایش چربی سوزی اشاره کرد. در واقع یک خاصیت مهم هات چاکلت دکتر بیز برای چاقی است.

مصرف کافه لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز پیش از بارداری

کافئین موجود در این نوشیدنی می‌تواند در افزایش شیر مادران مؤثر باشد. از آنجایی که کافئین می‌تواند در تغییر ساعات خواب و اشتها در مادران مؤثر باشد، بهتر است مادران به‌صورت هوشمندانه و آگاهانه این نوشیدنی را مصرف کنند. تحقیقات نشان داده‌‌اند که مصرف ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلی‌گرم قهوه در روز در قبل از دوران شیردهی، ضرری برای مادر ندارد.

البته با توجه به نوع قهوه، زمان دم کردن و نوع دانه قهوه، میزان کافئین ممکن است متفاوت باشد. در حالت کلی، طبق نتایجی که از یک پژوهش قدیمی در سال ۱۹۸۴ دریافت شد، شیر مادر پس از مصرف نوشیدنی کافئین دار به بیشترین حد خود می‌رسد. با این حال، مادران باردار یا شیرده بهتر است پیش از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت کنند.

دکمه بازگشت به بالا