علمی و پزشکی

نامه “نمکی” به رئیس جمهور در خصوص روند برگزاری مراسم کرونا و محرم

وزارت بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور ، در مورد بیماری های قلبی در کشور ، کاهش رعایت ، و ایام قریب الوقوع محرم و مراسم یادبود آقای عبدالله الحسین (ع) ، گفت: مقامات منطقه ای باید به جلسات غیر قانونی پایبند باشند.

به گزارش patc ، سعید نمکی نامه ای به ابراهیم رئیسی ، رئیس و رئیس ستاد مدیریت ملی کرونا نوشت که به patc تحویل داده شد: کرونا پس از آخرین جلسه ستاد ملی به ریاست دکتر ، استراحت کوتاهی کرد. روحانی همچنین قبل از افتتاح و افتتاح این مراسم و مراسم تحلیف عضو محترم ، زیرا من و همکارانم که تحت فشار شدید هستیم نیاز به همکاری و حمایت سایر سازمانها برای افزایش نظارت بر پروتکل ، عامل کلیدی کاهش در سطح کشور بود.

بزرگان و دوستان تصمیم گرفتند که سریعاً یک گروه کاری برای بررسی درخواست و تصمیم گیری بر اساس اعمال معیارهای ویژه تشکیل شود. آنچه در حال رخ دادن است به دلیل آنچه در منطقه قرمز اتفاق می افتد و عدم هرگونه رویکردی در حال کاهش است. در نتیجه پیشنهاد می شود که به مدیران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی در کمیته های منطقه بسته به شدت بیماری و تعداد بیمارستان ها ، قدرت پیشگیری لازم داده شود. سیاست و پایداری تعطیلی ها یا رویدادهای عملیاتی ، اقتصادی ، فرهنگی ، مذهبی و سایر موارد در ماه های اخیر بسته به شرایط عاقلانه اعلام شده است که متأسفانه به دلیل عدم رعایت مالکیت معنوی ، ما از این امر متاثر می شویم. پدیده

رویداد مهم دیگر فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای بزرگوار کربلا است. سال گذشته در بسیاری از درختان مذهبی ، عاشقان اهل بیت؛ مبلغان برجسته ، عزاداران و هیئت امناء عزاداران در توافق کامل بودند. با این حال ، در برخی نقاط ، به دلیل بی توجهی به قوانین ، بعد از محرم بیمار شدیم و چندین نفر از عزیزان ما به این ویروس مبتلا شدند و امسال ، شیوع ویروس دلتا ، که نجات دهنده پیر و جوان نیست ؛ اگرچه گروه های واکسینه شده در معرض خطر انقراض هستند ، اما ما نگران هستیم که با این بیماری جدید و موازی آن با فرهنگ رو به رشد ، هرگونه نقض قانون می تواند اجبار و تاب آوری امکانات پزشکی را تحت تأثیر قرار دهد.

تأکید مکرر بر مقام ارجمند مدیر اجرایی در جلسه نهایی کمیته امنیت دولتی و دیگر مقامات مسلماً کمک کننده خواهد بود. با این حال ، من و دوستانم نگران هستیم که برخی از بیماری ها به هر دلیلی ممکن است بر این مشکل بیفزایند.

به عنوان مدیر اجرایی ستاد ملی مدیریت کرونا ، لطفاً درخواست کنید اهمیت تأثیر جلسات غیررسمی برای ناظران و سرپرستان در ولسوالی ها روشن شود.

ما معتقدیم که با لطف خداوند ، یاری اعلیحضرت ، مشارکت در سایر بخشها و حمایت مداوم اشراف در حفظ این قوانین ، می توانیم به سرعت این موج های جدید را اصلاح کنیم.

من افتخار ، پیروزی و سربلندی خداوند متعال را در این راه دشوار دارم ».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا