برترین های کار و کسبعمومی

نمای دیوار حیاط ارزان

نمای دیوار حیاط اهمیت بسیار بالایی در تکمیل کردن زیبایی یک نمای ساختمانی دارد. از آنجایی که حیاط منزل مکان خوبی برای استراحت در فضای باز است نوع طراحی آن تاثیر زیادی در آرامش ما دارد. اما سوالی که پیش میاد چگونه یک نمای دیوار حیاط ارزان داشته باشیم؟ چه متریال های قیمت مناسبی برای طراحی دیوار حیاط وجود دارد؟در ادامه این مطلب قرار است آجر آنلاین متریال های قیمت مناسب و بررسی متریالی که می تواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک نمای دیوار حیاط ارزان باشد را معرفی کند. همچنین ایده هایی از دیوار حیاط مدرن یا دیوار حیاط سنتی با این متریال برای شما شرح داده شده است.

ساخت بتن اکسپوز پنل‌های پیش‌ساخته

برای ساخت ترکیب بتن پنل‌های پیش ساخته ابتدا سیلیس، آب و مواد افزودنی دیگری که در اختلاط مخصوص پنل کارخانه‌ای وجود دارد، مایعی خمیری به شکل دوغاب درست می‌شود و مواد دیگر مانند: سیمان، آهک، ماسه ریزدانه و دیگر اجزای آن نیز به صورت خشک با هم مخلوط می‌شوند. هرگاه، ترکیب مواد خشک و تر به صورت جداگانه ساخته شد، آن‌ها را با هم ترکیب نموده و برای مدت معینی اختلاط آن را انجام می‌دهیم. سپس ترکیب یکنواخت و روانی که بدست آمده را در قالب‌های پیش‌­ساخته ریخته و آن را ویبره می‌کنند، سپس در شرایط محیطی مطلوب، بتن اکسپوز را خشک و آماده استفاده می‌نمایند.

انواع نمای دیوار حیاط ارزان با بهترین متریال ها

متریال های مختلفی برای نمای دیوار حیاط وجود دارد، اما برخی از محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

  • آجر نما: آجر یک انتخاب کلاسیک برای نمای دیوار حیاط است. آجر از بادوام ترین، زیباترین و در دسترس ترین متریال موجود است. آجر نما در طیف گسترده ای از رنگ ها و مدل ها یافت شود، که می تواند گزینه ای بسیار محبوب برای طراحی هر سبکی از نمای دیوار حیاط سنتی یا مدرن باشد.
  • سنگ: دیگر گزینه ای محبوب برای دیوار حیاط مدرن است. سنگ نیز بادوام، زیبا و در دسترس است. اما به نسبت آجر نما گرانتر می باشد.
  • چوب: یک انتخاب طبیعی و گرم برای طراحی دیوار حیاط است. نمای چوب می تواند به خانه شما شخصیت و طبیعت زنده را تداعی کند.
  • فلز: یک انتخاب بادوام و ایمن برای نمای دیوار حیاط است. فلز می تواند به خانه شما ظاهری مدرن و مینیمالیستی ببخشد. البته از این متریال بیشتر برای در ورودی و یا نرده هایی روی دیوار برای حفاظت استفاده می شود.

در میان انواع متریال های مختلفی که برای طراحی نما دیوار حیاط وجود دارد، استفاده از آجر نما محبوب ترین گزینه است. به خصوص اگر قصد دارید یک دیوار حیاط سنتی داشته باشید؛ زیرا برای این طرح بهترین نوع آجر، حیاط است.

آجر سنتی (خشتی، قدیمی، ختایی) از قدیمی ترین انواع آجر نما است که در آجر آنلاین با تنوع زیاد رنگ و طرح و همچنین ضمانت عدم شوره زدگی و تغییر رنگ به فروش می رسد. در همین راستا نمای آجری سنتی یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمان ها می باشد. قیمت آجر نما سنتی، قیمت آجر خشتی ۲۰×۲۰ و… در آجر آنلاین از درب کارخانه محاسبه می شود و ارسال فوری بار به سراسر کشور نیز امکان پذیر است.

نمای دیوار حیاط با آجر نما

نمای دیوار حیاط با آجر یک انتخاب کلاسیک و زیبا برای محافظت از حریم خصوصی و ایجاد یک نمای شیک به ساختمان و منزل است. آجر نما دارای رنگ ها و مدل های متنوعی است که می توانید طرح های بسیار گسترده ای را برای نمای دیوار حیاط خود ایجاد کنید. حتی می توانید با ترکیب سنگ یک نمای حیاط سنگ و آجر زیبا نیز داشته باشید.

نمای دیوار حیاط با آجر نسوز

آجر نسوز (Firebrick) به عنوان یکی از متنوع ترین انواع آجر نما در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. این تنوع را می توان در رنگ ها (قرمز انگلیسی، پرتقالی شاموتی، سفید، مشکی، و…) و همچنین در طرح های (ساده، کامل، کرکره ای، رستیک، تایل و…) این آجر دید. آجر آنلاین، به عنوان یکی از مراکز معتبر خرید آجر نسوز در تهران، اصفهان، مشهد و… این مصالح را به قیمت کارخانه به فروش می رساند. جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش انواع آجرنسوز نمای بیرونی و داخلی، باربیکیو، شومینه، کوره، کف فرش و… کافیست با کارشناسان فروش (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱) تماس بگیرید.

شما می توانید برای نمای دیوار حیاط، کف حیاط و یا حتی طراحی های مدرن از استفاده کنید. یکی از ویژگی های محبوب آجر نما نسوز انعطاف پذیر بودن آن در کنار سایر متریال ها است. به طور مثال اگر می خواهید مدرن نمای حیاط را داشته باشید استفاده همزمان از سنگ و آجر نسوز نما بهترین انتخاب شما است. بدون شک نمای حیاط سنگ و آجر زیباترین نما می باشد.

نمای دیوار حیاط با آجر سنتی

نمای دیوار حیاط سنتی از محبوب ترین طرح های نما می باشد. در این سبک از نما برای حیاط می توان دیوارها را با استفاده از آجر نما سنتی تزئین کرد و روی این دیوارها از گلدان استفاده کرد. همچنین یکی از المان هایی که نمای سنتی حیاط را به شدت جذاب می کند استفاده از تخت و فرش و پشتی، حوض و باغچه می باشد.

چیکار کنیم تا نمای دیوار حیاط با آجر زیباتر شود؟

در اینجا چند نکته برای زیباتر کردن نمای دیوار حیاط با آجر آورده شده است:

  • از آجرهای با کیفیت استفاده کنید.آجرهای با کیفیت دوام بیشتر و ظاهر بهتری خواهند داشت.
  • آجرها را به درستی نصب کنید.نصب صحیح آجرها مهم است تا دیوار محکم و پایدار باشد. همچنین در این مرحله شما می توانید از الگوهای متنوع آجرچینی نیز استفاده کنید.
  • از رنگ یا المان های تزئینی برای زیباتر کردن نمای آجری حیاط استفاده کنید.رنگ یا المان های تزئینی مانند طرح های متنوع لامپ ها روی دیوار، استفاده از گیاهان و گل های پیچکی و… می تواند به آجرها ظاهری جدید و متفاوت ببخشد. یا حتی می توانید روی دیوار حیاط آجری خود رتگ آمیزی و نقاشی داشته باشید.
  • از گیاهان یا گل ها برای تزئین انواع نمای دیوار حیاط استفاده کنید.گیاهان و گل ها می توانند به نمای دیوار حیاط زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند.

قیمت آجر نما برای دیوار حیاط چقدر است؟

قیمت آجر برای نما دیوار حیاط بسته به نوع، رنگ، اندازه و کیفیت آجر متفاوت است. به طور کلی، بازه قیمت آجر برای دیوار حیاط از ۴۹۰ تا ۱۸,۴۸۰ تومان برای هر عدد آجر نما است. شما می توانید قیمت دقیق هر آجر را در سایت آجر آنلاین به آدرس مشاهده کنید. توجه داشته باشید که قیمت هر عدد آجر در این سایت به قیمت روز و درب کارخانه است و شما می توانید با ثبت سفارش در این سایت، در هر جای کشور هستید در کمترین زمان ممکن بار را تحویل بگیرید.

در اینجا برخی از عواملی که بر قیمت آجر نما برای نمای دیوار حیاط تأثیر می گذارد آورده شده است:

  • نوع آجر
  • رنگ آجر
  • اندازه آجر
  • کیفیت آجر

نکات مهم در طراحی نمای دیوار حیاط

  • نمای دیوار حیاط باید با سبک خانه شما مطابقت داشته باشد. اگر خانه شما دارای سبک سنتی است، ممکن است بخواهید نما دیوار حیاطی با آجر یا سنگ انتخاب کنید. اگر خانه شما دارای سبک مدرن است، ممکن است بخواهید نمای دیوار حیاطی با چوب یا فلز انتخاب کنید.
  • اگر حیاط کوچکی دارید، باید نمایی را طراحی کنید که فضا را باز و روشن نگه دارد. یک دیوار کوتاه، یک نرده شفاف یا یک حصار چوبی می تواند گزینه های خوبی باشد. اگر حیاط بزرگی دارید، می توانید نمای دیوار حیاطی بلندتری را انتخاب کنید که حریم خصوصی بیشتری را فراهم کند.
  • هنگام نصب نمای دیوار حیاط، باید قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.

پس از اجرا و طراحی دیوار حیاط، باید آن را به طور منظم نگهداری کنیطراحی و اجرای نمای دیوار حیاط ارزان قیمت یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر زیبایی محوطه و ساختمان است. قیمت مناسب برای اجرای این نما از فاکتورهای مهمی است که باید زمان طراحی به آن حتما توجه شود. علاوه بر این بحث انتخاب کفپوش برای محوطه است که در این خصوص یکی از بهترین گزینه هاست.

دیوار های حیاط می توانند به تابلوی خلاقیت تبدیل شوند کافی است در طراحی آن ها قیمت کمی خلاقیت و ابتکار به خرج داد. تا در عین حال که قیمت مناسبی دارد، نمای زیبایی نیز برای محوطه حیاط ایجاد کند.

قیمت نمای دیوار حیاط

قیمت نمای دیوار حیاط به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ دیوار، پیچیدگی ها و فرم اجرای دیوار، متریال مورد استفاده برای طراحی دیوار و … بستگی دارد. هدف اصلی انتخاب متریال و روش های مقرون به صرفه و ارزان قیمت است که در عین حال کارایی زیادی داشته و نمای زیبایی برای محوطه حیاط ایجاد کند. در ادامه با انواع نمای حیاط و هزینه های اجرای آن ها آشنا خواهید شد.

 

دکمه بازگشت به بالا