فرهنگ و هنربرترین های کار و کسب

نویسنده اصلی کتاب کنزالحسینی کیست؟

کتاب علم فرازمینی کنز الحسینی نسخه کامل pdf یکی از کمیاب ترین کتاب های علم فرازمینی است به همین دلیل اکثر افراد نسخه اصلی کتاب کنزالحسینی را جستجو می کنند. برای شما عزیزان آماده و آماده کرده ایم. توجه گاهی اوقات طلسم های کتاب اشتباه نوشته می شود و ناآگاهانه روی زندگی انسان تاثیر می گذارد و افراد را تحت الشعاع قرار می دهد لطفا فقط افراد با تجربه کتاب های علمی خارجی می خواهند.

نویسنده کتاب کنزالحسینی

اگر برای دانلود کتاب کنزال حسینی مشکل داشتم چطور؟

در صورت بروز مشکل در دانلود کتاب کنزل حسینی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا فایل دانلودی را برای شما ارسال کند.

فرمت کتاب کنزال حسینی چگونه است؟

کتاب کنزال حسینی را در قالب PDF قرار داده ایم که می توانید در موبایل و سیستم از آن استفاده کنید.

کتاب کنز الحسینی برای چه کسانی است؟

افرادی که علاقه خاصی به علوم فرازمینی دارند و افرادی که به دنبال نسخه اصلی این کتاب هستند و افرادی که در زمینه علوم فرازمینی فعالیت می کنند سپس بعد از دانلود کتاب کنزالحسینی با ترجمه فارسی، این مطلب را دنبال کنید.

نویسنده دعا کیست؟

دعانویس فردی است که با نوشتن متون کتاب بر روی اشیایی مانند قفل کلید و کاسه یا روی کاغذ سعی در رفع مشکل مراجعان دارد. روضه خوانان در ازای نوشتن دعا و طلسم، هزینه ای را از مشتریان می گیرند، برخی مدعی آشنایی با «علوم غریبه» و «وسیله بیان قدرت خداوند» هستند. گروهی دیگر با ادعای علم رمل و آگاهی از مجهولات دنیا و خیر و شر خود را رمل می نامند.

ابزار این گروه شانزده صورت منسوب به دانیال نبی است. گروهی دیگر برای مشتریان خود فال و فال می گیرند. برخی خواندن دعا را خرافه می دانند و برخی معتقدند برخی مسلمانان دعاهای دینی را در تسکین یا بهبود بیماری ها مؤثر می دانند.

کنزالحسینی

کتاب ادعیه و طلسم و مناجات نویسی کتاب علوم غریب کنزال حسینی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. کتاب کنز الحسینی یکی از بهترین کتاب های علوم غریبه در زمینه ادعیه و ذکر و غایات و طلسم است. در کتاب کنز الحسینی مطالبی چون ذکر و دعای حاجت، دعای رزق و روزی، دعای دوستی و محبت زن و شوهر و بسیاری دعاهای دیگر ذکر شده است.

از نسخه ای خطی با مقاله ای از دو نسخه که زیر نظر کارشناس pdf در علوم غریبه که در تصحیح طلسم ها کوشیده اند چاپ شده است و این کتاب از نظر صحت و سقم به قلم کنزال حسینی و بهترین کتاب تاریخ است. و دانلود کتاب کنز الحسینی پی دی اف از سایت دانشکده ها با قیمت مناسب و برای افرادی که علاقه خاصی دارند می توانند آن را خریداری کنند.

چه کسانی به کتاب های دعا مراجعه می کنند؟

افرادی که در زندگی خود احساس ناتوانی می کنند و نمی توانند با تدبیر و توکل به خداوند متعال مشکلاتی از قبیل (بیماری، فقر، سرقت اموال، ترس و وحشت و…) را حل کنند، به پیشگاه نماز مراجعه می کنند و معتقدند که با علم به این که او هست. با شروع فعالیت امام جماعت، علت مشکلات آنها مشخص می شود. نمازگزار ابتدا بر اعتقاد و دعای خود تأکید می کند و [می گوید] اگر شک دارید همه چیز خراب می شود[.] سپس نام شخص[،] نام مادر و سن او را می پرسد، سپس با فرمول. از مجموع ابجد به عددی می رسد که بر 12 تقسیم می شود و جواب این عدد بر حسب جنسیت به تعبیری تبدیل می شود که صاحب دعا در دست نوشته ها فال وضو می بیند و این تعبیر که دعانویس شرح حال شخص را دارد.

با تفسیر او از تفسیر شرح الفبا درآمیزند و آن را به صورت مقبول و هوشمندانه برای شخص توضیح دهند و هر جا که شنونده شک کرد به او گفته می شود که مشتریان من گفته اند که از عالم غیب خبر می دهد. فرد درمانده ای که فکر می کند این تنها راهی است که برایش باقی مانده است، کل ماجرا را می پذیرد و در پایان هر کتاب مشخص می شود که فرد باید برای رفع چشم بد، حسادت، جادو، سپیده دم و… دعا بخرد. .، و عاجز همان طور که هست، نماز را [می خرد] و اوامر را اطاعت می کند.

کتاب کنزالحسینی

سر فصل کتاب کنزالحسینی

انواع دعاها و دعاها برای حاجت های مختلف مشتريان اسماء والا و شماره حروف الفباي آنها دایره نامه با مراجعین (حضرت اسرافیل، حضرت جبرئیل، حضرت عزرائیل، حضرت میکائیل) ترکیب صفات عنصری در رابطه با حروف بزرگ (آتشین، خاکی، بادی، آبی) مجموعه حروف آتش، خاک، آبی و باد و نام مشتریان حروف حکم سوره یس که اساتید دیگر با اسناد نام این بزرگان روایت می کنند. سایر عملیات سوره ها و آیات فرقان مجید و نحوه زکات دادن و سازماندهی عملیات پرتاب و بغض و … مجموعه ای از آیات عشق و فتح جهان و دوستی زن و مرد و برای فتح پادشاهان و شاهزادگان و تمام جهان.

برای گشایش رزق و عمل آن با اسماء الحسنی و… شرح اسماء جلالی که نامهای خوف است (و آن اسماء برای کینه و دشمنی و جدایی دو نفر و ویران کردن خانه دشمن و…) اسماء جلیل (یا عزیز – یا مستبد – یا متکبر – یا متکبر – یا قابض – یا ذلیل – یا علی – یا شکوهمند – یا قوی – یا محکم – یا شکوهمند و غیره) اسم های مشترک را بیان کنید که هم زیبا و هم باشکوه هستند، چه برای خیر و چه برای بد استفاده شوند نام های زیبایی شناسانه و باشکوه برای سلامتی بیمار و فتح او درباره خواص و شرح آیات کلام الله مجید برای دزدی که فرار کرد دعا کنید و با آیات شریفه پیداش کنید.

دعا کن اگر می خواهی به ملکوت بروی و از او بترسی مجموعه ای از نقش ها، نمادها، عملیات و ترتیب پرکردن و ترسیم نقش ها نقش و جداول عددی نقش عربی آیه الکرسی الگوها و نمودارهای دیجیتال برای تسخیر دست نامرئی و گشایش رزق با نام های الهی قبل از طلوع خورشید نقش کسی که عشق و علاقه به آدمی دارد نقش با اسماء الهی برای هر بیماری و جراحت و غیره نقش در دفع فاجعه و بسیار با تجربه اسماء الحسنی و معانی و اعداد آن و مشتری هر یک از اسماء الهی و عنصر مربوط به آن. اسماء الحسنی (مثال: الجامع = عرضه کننده، شماره 114، و مشتری، مشتری او = یا کلکائل لومیل، عنصر = خاکی) نقشی که کودک زیاد گریه می کند و کودک را از آسیب و جادو محافظت می کند.

برای محبت و بی حوصلگی و جذابیتش و شب جمعه تمرین کن برای عشق روی نعل بنویسید و در آتش بیندازید تا به نتیجه دلخواه برسید گرفتن و آسیب و احضار آفت شیاطین و شیاطین و ارواح و محافظت از شخص آگاهی از خود و جلال صغیر و بزرگی صغیر میز سیر ماه در هر برج قانون دوازده ماه ثابت و قابل برگشت را بدانید صورت فلکی نیکوکاران، فتح مطلوب و حکمرانی شناخت جهات مردان نامرئی نام های جوک (سبحان، انگند، ساکران، دهارت، سول، کند، برده، قهرمان، هرکن و …) میزهای پذیرایی گیر قاعده برج را مطابق ماه جلال بدانيد قانون دیگری برای دانستن تاریخ و روزهای بدبختی هر ماه قاعده پرهیز باشکوه را بشناس و حیوانات و غیره را ترک کند شرایط عملیات تعالی و فتح و فتح حاکمان و سلاطین و دفع امراض.

در عملیات کپی حروف و ستارگان، تسخیر پادشاهان و شاهزادگان و غیره قانون آغاز روز را با حمل و عقرب و حوت در چهار صورت فلکی خورشید بدانید. دانستن قوانین منسوب به ترازو، حوت و عقرب، ثور و ترازو، حوت و سنبله، سرطان، توس و حوت، جدی و دلو، اسد جداول منسوب به سیارات و صور فلکی قانون صور فلکی را بدانید برای بالا بردن درجات و افزایش مقام و رسیدن به سطح مطلوب اوقات نادر، یک درخواست و یک خواب یکی دیگر از فال‌نامه‌های علمی رمل، استخراج بسیار معتبر و درستی از این خواری عبادی است و صدها موضوع و مطلب دیگر…

دکمه بازگشت به بالا