عمومی

پارامترهای تخصصی جهت انتخاب و خرید داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت سامسونگ 60000 یکی از با کیفیت ترین سیستم های تهویه مطبوع در جهان است و امروزه مورد توجه خریداران و سازندگان واحدهای مسکونی و اداری قرار گرفته است. این سیستم ها از اقتصادی ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود هستند. داکت اسپلیت سامسونگ سایت تاسیسات دات کام ساخت شرکت سامسونگ، مانند اسپلیت دیواری، از یک واحد داخلی در سقف کاذب و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به هم متصل می شوند.

ظرفیت داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000 و برق مصرفی

داکت اسپلیت سامسونگ در ظرفیت 1.5 تا 5 تن موجود است، مصرف برق دستگاه تا 3 تن (24 هزار، 30 هزار، 36 هزار) تک فاز و در ظرفیت های 4 و 5 تن (42 هزار، 45 هزار، 48 هزار، 60 هزار و …) 3 فاز هستند. کمپرسورهای مورد استفاده در دستگاه های سامسونگ دوار هستند و در دو مدل معمولی و اینورتر (کیت کم مصرف) ارائه می شوند.

ریموت یا ترموستات داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000

ریموت دیواری داکت اسپلیت از یک نمایشگر دیجیتال و 5 دکمه برای کنترل دستگاه تشکیل شده است. با کمک دکمه پاور می توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید. از دکمه Mode می توان حالت خنک کننده و گرمایش داکت اسپلیت را تغییر داد. با کمک دکمه سرعت می توان سرعت فن را کم یا زیاد کرد که دارای سه سرعت کم، متوسط و زیاد است.

با کمک دو دکمه (Decrease – Increase) می توانید دما را کم یا زیاد کنید. از ویژگی های دستگاه می توان (نصب سطح ترموستات، سیستم قفل کودک، قابلیت برنامه نویسی هفتگی، قابلیت کنترل از راه دور، حالت خواب، ترموستات دو فصل، کنترل خودکار و دستی 3 مدار فن، با نمایشگر دیجیتال و …) نام برد.

کنترل از راه دور با سیستم Wifi و بلوتوث

کنترل از راه دور داکت اسپلیت دارای یک دستگاه کنترل از راه دور مادون قرمز به نام MTS-IR است. MTS-IR همچنین ویژگی های دیگری مانند صفحه نمایش LCD، کلید قفل ویژه و کلیدهای میانبر تنظیم ترموستات (Fast Cool-Fast Hot) را ارائه می دهد. تنظیمات دستگاه از طریق Wifi و بلوتوث قابل کنترل است.

گاز مبرد R410

گاز مبرد R410 گازی است که در داکت اسپلیت های اینورتر سامسونگ استفاده می شود و گاز مورد استفاده در داکت اسپلیت های معمولی گاز R22 است. اینورترهای داکت اسپلیت با مبرد گازی r410 کار می کنند و به هیچ وجه با مبردهای گازی قدیمی کار نمی کنند. بهترین نوع مبرد با بهترین کیفیت خنک کننده گازی R410A بهترین نوع مبرد که دارای قدرت خنک کنندگی بالاتری نسبت به سایر مبردها بوده و قدرت خنک کنندگی بهتری دارد و به عنوان سازگار با محیط زیست شناخته می شود و اغلب در سیستم های اینورتر داکت اسپلیت این نوع گاز R410A مبرد استفاده می شود.

تفاوت اصلی کمپرسورهای مبرد R22 و R410 این است که مبرد R22 یک گاز منسوخ شده است. بنابراین، مبرد R22 باید به طور کامل از چرخه تولید در صنعت تهویه مطبوع حذف شود و همه کمپرسورهای فعال در صنعت تهویه مطبوع باید از یک مایع خنک کننده جدید به نام R410 استفاده کنند، اگرچه مبرد R22 هنوز برای سیستم است. کولرهای گازی برای شارژ کمپرسورهای قدیمی تولید و در دسترس هستند، اما هیچ تولید کننده ای مجاز به ساخت آنها نیست.

 

منابع مقاله:

http://www.refspecs.co.nz/Portals/0/PDF/Samsung-catalogue.pdf

https://subzeroaircon.bm/samsung/samsung-slim-duct-12-18-24-btu/

دکمه بازگشت به بالا