برترین های کار و کسبعمومی

پنجره دوجداره وین تک متری چنده

پنجره دوجداره

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

قیمت پنجره دوجداره دیجی کالا |قیمت پنجره دوجداره هافمن

پنجره دوجداره

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

به چه نوع پنجره‌ای میگن دو جداره (یا سه جداره)؟

خب ویژگی اصلی پنجره‌های دو جداره، عایق حرارتی و صوتی بودن اونهاست. وقتی میگیم پنجره‌ای دو جداره است، اولین انتظارمون اینه که از لحاظ حرارتی عایق باشه.

برای عایق بودن پنجره باید یکسری جزئیات خاصی داشته باشه. مثلاً این پنجره ها دارای دو یا سه لایه‌ی شیشه ای هستن (بله درسته ممکنه پنجره ای سه جداره هم باشه اما کلاً این نوع پنجره ها به پنجره‌ی دو جداره معروف شدن). این جداره ها (شیشه‌های پنجره) روی قابی از جنس‌های مختلف سوار میشه و فاصله‌ی بین جداره ها هم با گاز مخصوصی پر میشه تا نسبت به حرارت عایق باشه.

جنس قاب (پروفیل) پنجره‌های دوجداره (و سه جداره) چیه؟

پرکاربردترین و معمول‌ترین پروفیل در پنجره‌های دو یا سه جداره، PVC و یا UPVC هستن. البته جداره ها (شیشه ها) می‌تونن روی قاب‌هایی با جنس‌های مختلف دیگه‌ای مثل آهن، چوب و آلومینیوم هم سوار میشن. اما خب این متریال متفرقه اصلاً عایق خوبی چه برای حرارت و چه برای صدا نیستن.

غیر از پی وی سی و UPVC، متریال آلومینیومی ترمال بریک هم وجود داره که اتفاقاً کیفیت خوبی هم داره ولی قیمتش هم بالاست.

آیا میشه برای پنجره ی دوجداره جدول قیمتی (مثل کابینت) ارائه داد؟

محاسبه‌ی قیمت پنجره‌ی دوجداره خیلی دردسر داره. یعنی نمیشه فقط بر اساس متریالش (مثل کابینت) بازه‌ی قیمتی مشخصی ارائه داد.

حتی بصورت حدودی و بازه‌ای هم نمیشه این کارو کرد! چون برای قیمت پنجره ی دوجداره آیتم‌هایی زیادی باید بررسی بشن تا بشه قیمت رو بدست آورد.

نمایندگی وین تک، که از برترین برندها در ساخت پنجره است، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

دکمه بازگشت به بالا