علمی و پزشکی

چرا کنترلر موتور داغ است؟

دلایل مختلفی وجود دارد:

* رانندگی با سرعت بسیار بالا
یکی از دلایل اصلی توربین بادی ، گردش الکتریکی بسیار قدرتمند است. بیشتر ماشین ها مکانیسمی دارند که باعث می شود تهویه مطبوع موقتی که پا را به سمت هر دو عابر پیاده می کنید به طور موقت خراب شود. این اغلب در مورد لاستیکهای سبک (سه چرخ دنده به بعد) اتفاق می افتد که برای شتاب بخشیدن به ماشین باید به سیستم های تمام چرخ محرک آنها را تقویت کنیم.

* روغن خازن خنک کننده
کندانسور یکی از محصولاتی است که تهویه مطلوبی ایجاد می کند. هنگامی که خنک کننده تبخیر می شود ، بیش از نیمی از انرژی خود را در رادیاتور از دست می دهد ، به طوری که وقتی وارد فاز بسیار خشک شود ، همان گرما را جذب می کند و به گاز تبدیل می شود. مضرات کنترل وسیله نقلیه مسافری نه تنها کنترل و کارایی ترافیک هوا را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش راندمان آب خودرو در سرعت های پایین تر و سطح ترافیک می شود. بنابراین ، این ایده خوبی است که هر سال تعمیرات اتومبیل خود را تمیز کرده و فصل گرم را شروع کنید.

* کاربر داخل اتاق کثیف است
یکی از دلایل اصلی گاز احتراق این است که کمکی های اتاق کثیف است. از آنجا که هوا در هر زمان از هوا عبور می کند ، کثیف می شود و خاک متراکم می شود. تمیز کردن این بخش به طور دوره ای بسیار مهم است. همچنین کثیف بودن هنگام استفاده از هوای کثیف در اتاق می تواند بوی بد ایجاد کند.

* خرابی اتاق
بیشتر اتومبیل ها داخل اتاق خود دارای ترموستات هستند که به طور خودکار دمای اتاق را اندازه گیری می کنند و در صورت رسیدن درجه حرارت به صفر درجه ، سیستم تهویه هوا را پایین می آورند. اگر این سنسور خراب باشد ، کنترلر دستگاه شما می تواند بسوزد.

* فرمان بخاری و بخاری بخاری
خرابی یا خرابی دستگاه گرمایش کولر و برقی و مبدل حرارتی ، هوای گرم و سرد را با هم ترکیب می کند و در نتیجه باعث کاهش خنک کننده تهویه هوا در تابستان و گرمای کولر گرمایش می شود. این مشکلات اغلب در هنگام باز و بسته شدن داشبورد توسط افراد غیر حرفه ای رخ می دهد.

17302

دکمه بازگشت به بالا