علمی و پزشکی

چگونه امکان عود مجدد وجود دارد؟

به گزارش شفاف ، در ماه های اخیر ، در جامعه علمی بحث های زیادی در مورد بهبود و بازیابی Covid 19 وجود دارد. به نظر می رسد نسبت نسبتاً اخیر ویروس های SARS-CoV-2 در مقایسه با ویروس های تنفسی دیگر (بیش از یک سال) در بسیاری از کشورها حذف شده است و انتظار می رود بدیهیات ویروس شناسی را دنبال کند. اما این موضوع هنوز در ایران در حال بحث است و غالباً اغراق آمیز است.

در نتیجه ، محققان کمیته سازماندهی تحقیقات Covid-19 ، کمیته ملی اپیدمیولوژی Covid-19 و دانشگاه علوم پزشکی اراک مطالعه مقاله Covid-19 را در مقاله تحقیق تجزیه و تحلیل کردند.

برگ اظهار داشت: براساس دانش ما از ویروسهایی مانند آنفلوانزا ، پاراآنفلوانزا ، ویروسهای کرونا ویروس فصلی و موارد دیگر ، وقتی افراد به ویروس آلوده می شوند ، بیماری جدی تر می شود و از حفاظت بهتری برخوردار می شوند. خیر) اتفاق می افتد ، که بسیاری از افراد را برای ماهها یا سالها در برابر بیماری محافظت می کند و پس از چند سال ، اگر فرد آلوده شود ، بیماری کمتر یا کمتر شایع می شود. به همین دلیل ، ویروس SARS-CoV-2 تفاوتی ندارد و تأثیرات آن بسیار شبیه به دیگر ویروس های کرونا ویروس انسان و حیوان است. تا زمانی که در نسل بشر دفاعی قبلی صورت نگرفته باشد ، به طور موقت تغییر شکل داده و به ویروس های دیگر شباهت دارد.

محققان در این زمینه ، با مرور مقالات مختلف در این باره ، می گویند که دلیل اعتماد به این بیماری در ایران واقع بینانه تر است و در بسیاری از مناطق (اما نه همه) ، روش های علمی ، CT یا تشخیص پزشکی از اولین موارد است. و دوم بهترین.

محققان گفتند: “با ظهور Covid-19 ، تجهیزات پزشکی ما در معرض آب زیادی برای آزمایش قرار گرفتند.” در چند هفته اول ، تنها چهار مکان در کشور آلوده شده بود ، پس از آن آزمایشگاه های زیادی در کشور منفجر شد. افراد بیشتری از مهارت های غیر آزمایشگاهی سلول های بخش تشخیص و ویروس شناسی را تشکیل می دهند و سایر زمینه های تحقیق معرفی شده اند. اندازه بسیار زیاد محیط یادگیری که افراد کم تجربه می توانند داوطلب شوند. حتی آزمایشگاه هایی که دارای سطح بالایی از تجربه هستند تعداد آزمایشات را افزایش می دهند.

دکمه بازگشت به بالا