علمی و پزشکی

چگونه می توانیم به استقلال سلامت روان کمک کنیم؟

روزنامه:

اسیر مرضیه افاتی با بیان تأثیر عاطفی بیماری های قلبی و تأثیرات آن بر روی افراد گفت: “بیشتر افراد در زندگی خود مشکلاتی را تجربه می کنند که نشان دهنده انواع مختلفی از رفتارهای آنها است.” برخی از فکر و توانایی خود برای مقابله با این مشکلات استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر احساس درماندگی می کنند و فعالیت های روزانه خود را مختل می کنند.

یک کارشناس ارشد مرکز مشاوره اجتماعی رفاه اجتماعی معاون پلیس پلیس گیلان گفت: “متأسفانه شیوع بیماری قلبی عروق بیماری کرونا زندگی بسیاری از افراد را مختل کرده و استرس زیادی را در ذهن آنها قرار داده است. در عوض خودمراقی اولین مرحله مراقبت های بهداشتی است.” مراقبت از خود با ما و خودمان اتفاق می افتد ، چگونه هر فرد از دانش ، مهارت ها و توانایی های خود به عنوان ابزاری برای مراقبت مستقل از سلامتی خود استفاده می کند.

ایده های مثبت را در خودمان تبلیغ کنیم

وی با اشاره به مواردی که امروزه می توان از خود مراقبت پیدا کرد ، گفت: اگر امروز با افرادی که از ما بد صحبت می کنند ، برخورد می کنیم ، از آنها می خواهیم که دچار سانحه نشوند یا با آنها صحبت نکنیم. برش با آنها. ایده های مثبت را تشویق کنید ، مانند “مشکلات امروز به پایان رسیده است” ، “من قادر هستم این روزها را مدیریت کنم.”

اچیاتی با بیان اینکه ما تلاش می کنیم چیزهای جدیدی مانند دیدار با غذاهای جدید ایجاد کنیم ، گفت: رویدادهایی مانند تولد ، سالگرد عروسی و تعطیلات را فراموش نکنیم ، اوقات خوشی را به خاطر بسپار و با خانواده ها به اشتراک بگذاریم. وقتی زمانی را در ورزش ، پنهانی و در غیاب خدا می گذرانیم ، امروز به امور خیریه ای مشغول می شویم ، حتی اگر کوچک باشد ، افکار خود را یادداشت کنیم و به آنها توجه کنیم ، انجام همه این موارد می تواند سلامت روان ما را بهبود بخشد.

وی در پاسخ به این سؤال که “نیروهای تاج چه تاثیری در مقیاس انسانی دارند؟” “آیا تاج از انسان فاصله دارد و آیا شما برای جلوگیری از آن پاسخی می دهید؟” “اپیدمی جهانی ناشی از گسترش تنش های سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و امنیتی و همچنین آینده بسیاری از کشورهای جهان را ناراحت کرده است و کارشناسان می گویند دنیای پس از تاجگذاری هرگز دیگر یکسان نخواهد بود.”

وی اضافه کرد: “حتی اگر به دنبال ایجاد فرهنگ عامه و همه ابزاری بود که برای این کار تلاش می کرد ، موفقیت آن برای مقایسه آسان نخواهد بود و شاید هم خوب نباشد ، اما به دلیل شیوع بیماری در این کشور ، خیلی تغییر کرده ایم.” ما در تنظیمات مختلفی شاهد بودیم. یکی از مهمترین زمینه های تغییر بخش فرهنگی است.

کورونا ما را مجبور به کنار گذاشتن عادت های مورد علاقه خود کرد

عفتی گفت: تاج و تخت ما را وادار به ترك عادت های مورد علاقه و تغییر شیوه زندگی خود كرد و تصریح كرد: تعطیلات ، زمان ، ویزیت های خانوادگی ، ویزیت های بیمار ، آیین هایی مانند چهارشنبه و سیزده بدر ، نماز جمعه و كلیساها ، رفتن به گورستان ها و قبرستان ها ، آیین ها مانند تکان دادن دست ، تکان دادن دست هنگام به یاد آوردن در هنگام حرکت ، عبور از خیابان و جاهای دیگر ، نحوه ماندن در مغازه ها و مغازه ها و نحوه فروش ، استفاده از تلفن و فضای مجازی ، به جای تماس چهره به چهره و از همه مهمتر تغییر در عادات بهداشتی مانند شستشو. و ماساژ بدن با ابزارهای مورد استفاده و غیره ، که همه مواردی هستند که با دوره تاج بسیار متفاوت هستند.

وی گفت: “با توجه به تغییراتی که کورونا در زندگی ما ایجاد کرده است ، می توان نگرش هایی از قبیل انزوا و تنهایی ، ترس ، ناامنی ، عدم کنترل خود و عصبانیت را پیش بینی کرد.” در حقیقت ، ممکن است افراد در این زمان به طرق مختلف و در زمان های مختلف با آن محاصره شوند. در این حالت و همچنین برخورد با این موضوع ، ابتدا باید تصدیق کنیم. یعنی پذیرفتن هرچه در سیستم فعلی اتفاق می افتد ، نه اینکه چیزها متفاوت شود. ما باید به خودمان بیاموزیم که دچار طاعون هستیم. زندگی و فعالیتهای ما تغییر کرده است. ما نگران این موضوع هستیم و می توانیم ترسیده یا عصبانی شویم. اما ما می توانیم ادامه دهیم.

Corona نیاز به فناوری مدرن را برقرار کرده است

وی گفت: “شیوع بیماری های قلبی و عروقی رویکرد جدیدی را برای لزوم استفاده از فناوری نوین به وجود آورده است.” روابط بین فردی و تقویت اعتقادات مذهبی امری اساسی تلقی می شود و مردم مجبور به تمرین آنها هستند و اشکال و مکانیسم های جدید ادغام در حال ظهور است.

آچیاتی ادامه داد: در زمانی که باید روابط خود را کاهش دهیم ، از طرف دیگر به جای قطع ارتباط ، می توانیم از این فرصت استفاده کنیم و در این محیط های جدیدتر با خانواده ها و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنیم. و آمادگی مناسب برای استفاده از مهارتهای کسب شده به منظور آسیب رساندن به سلامتی و بهزیستی ما نیست.

به نظر شما امروز برای کاهش استرس چه کاری می توانید انجام دهید؟ وی همچنین گفت: گسترش تاج راههای جدیدی از دلسوزی و همبستگی به وجود آورد و تلاشهای بشر را برای زنده ماندن و تقویت مبانی بشریت تقویت کرد که این به نوبه خود تأثیر مثبتی در شرایط آینده خواهد داشت.

وی اظهار داشت: پخش روحیه حمایت و همبستگی در گروه های مختلف ، فعالیت های خودیاری ، پشتیبانی از گروه های آسیب پذیر و غیره از جمله مواردی است که حتی اگر قبلاً وجود داشته باشد ، اما در این میان دیدگاه جدیدی پیدا کرده ام و موارد دیگر. پیام این تجربیات این است که زندگی ادامه می یابد ، و در حالی که در برخی از رفتارها نقص هایی وجود دارد ، ما شک نداریم که افراد نیز مانند رودی راه خود را پیدا کنند و زندگی انسان ها ادامه یابد.

دکمه بازگشت به بالا