علمی و پزشکی

واکسن کرونا رایگان بسته به انتخاب / سومین نیاز برای واکسیناسیون را فشار دهید

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “ما متعهد هستیم و واکسیناسیون مربوط به دیروز و امروز نیست ، اما همه متخصصان بهداشت و عزیزان سازمان بهداشت جهانی ، همسایگان و دیگر کشورها می دانند که ما یکی از قوی ترین افراد هستیم.” ناحیه.

واکسن کرون رایگان بر اساس انتخاب بصورت آنلاین در این کشور موجود است

وی افزود: ما در حال واکسیناسیون کشور به صورت رایگان بوده ایم و موضوع دیروز و امروز نیست. در مورد واکسن کرونا ، واکسنی که بصورت آنلاین توزیع می شود رایگان خواهد بود و این یک مقاله قطعی است و بحث در مورد درآمدزایی از همه وجود ندارد.

اگر پیشرفت نمی کنید ، منتظر نوبت خود باشید

رئیس جمهور تأکید کرد: اگر کسی نمی خواهد واکسینه شود ، باید صبر کند تا زمان واکسیناسیون فرا برسد. تقاضاهایی در سراسر جهان وجود دارد و واکسن سازهای بزرگ هنوز واکسن جامعی تولید نکرده اند و پیشرفت چشمگیری داشته اند. کشوری مانند چین ، کشوری مستقل و بدون مشکل اقتصادی و تحریم ، 9 درصد مردم را واکسینه کرده و 91 درصد مردم را واکسینه نکرده است. بدیهی است که این 9٪ براساس نیاز تنظیم شده است و برنامه ما همچنان روی گزینه های رو به جلو متمرکز خواهد بود.

براساس بیانیه وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت گفت که اصحاب رسانه و روزنامه نگاران بخشی از یک کار پیچیده هستند و اولویت سوم دریافت واکسن کرونا است. .. ما خواهیم رسید.

دکمه بازگشت به بالا