برخی خطاها در روزهای کرونا

یادداشت:

به گفته کارشناسان ، در دنیای غریزه امروز ، وقتی بازار گرم می شود ، برخی معتقدند برخی از این دروغ ها به دلیل عدم اطلاع و انجام کارهای ناپسند در زندگی است که علاوه بر جلوگیری از شیوع ویروس ، می تواند بر سلامتی نیز تأثیر بگذارد. آنها را نیز نشان دهید.

به عنوان مثال ، برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که گرم کردن اتاق با گرمای شدید می تواند از شیوع ویروس جلوگیری کند ، در حالی که این یک باور بدون کمک دانشمندان است.

برخی خطاها در روزهای کرونا

تصور غلط دیگر در روزهای کرونا این است که استحمام در آب گرم بهترین راه برای مقابله با ویروس است که این نیز یک باور غلط است.

برخلاف تصور بسیاری از افراد ، هیچ مدرک علمی برای حمایت از استفاده از داروهای گیاهی و مکمل ها وجود ندارد.

یکی از باورهای غلط رایج امروزی استفاده بیش از حد از مواد شوینده و شوینده سفید کننده است.

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال و خنک شدن هوا ، بسیاری از افراد ممکن است از ترک پنجره های خود برای هوای تازه غافل شوند ، این امر می تواند خطر انتقال ویروس را افزایش دهد.

روزهایی که مردم به دلیل محدودیت های قانونی در خانه می مانند ، یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که کابینت ها را با کالری بالا ، میان وعده های ناخواسته و غذاهای مقوی پر کنید.

استحمام و تغییر همزمان برگها و اطمینان از اینکه بستر تمیز یکی از مهمترین مواردی است که به بهبود سلامت عمومی کمک می کند.

نگهداری گل و گیاه در خانه می تواند فضای خانه را بهتر کند.

یکی از مهمترین فاکتورهای استفاده از دفع مواد زائد بهداشت نادرست است و بی توجهی به این مسئله می تواند منجر به شیوع ویروس و شیوع ویروس شود.

در حالی که راه اصلی انتقال ویروس فقط فاصله مناسب با بیماران نیست ، اما ما همچنان ترغیب می شویم که هر روز مکان هایی مانند درب منازل ، اسباب بازی های کودکان ، چراغ های برقی و … را از بین ببریم.

طبق انجمن پزشکی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ، بیشتر مردم به نظافت منظم اسفنج ، سیم و اسفنج توجه نمی کنند ، در حالی که این یکی از مهمترین مزایای سلامتی است که می تواند به جلوگیری از شیوع میکروب کمک کند. با آنها بمان

دکمه بازگشت به بالا