جشن تکلیف سیاسی هزار دانش آموز دختر رأی اولی در قزوین برگزار شد

رأی اولی |قزوین

به گزارش خبرگزاری patc از قوین؛ صبح امروز جشن تکلیف سیاسی هزار دانش آموز دختر رأی اولی ناحیه یک قزوین، با عنوان “رمز حضور” ، به همت امور بانوان اداره کل و آموزش و پرورش یک و با حضور حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت شهر قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، طیب ملکی پور فرماندار شهرستان قزوین، در سالن ورزشی دبیرستان شاهد نرگس برگزار شد.

عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این همایش گفت: موضوع انتخابات خار چشم دشمنان شده است و در تلاش برای تضعیف این رویداد سیاسی هستند.

وی افزود: از آن روزی که ملت ایران تصمیم گرفتند مستقل عمل و دست دشمنان را از کشور قطع کنند، دشمنی‌های آنها هم شروع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: دشمنی‌ها وقتی بیشتر نمود پیدا می‌کند که مردم بخواهند در هر صحنه‌ای حاضر شوند.

کاظمی گفت: نخست وزیران پهلوی می‌گفتند که ایرانی توان ساختن و تولید را ندارند، اما امروز به جایی رسیده که تنها نظام جمهوری اسلامی مستقل دنیا است.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: انتخابات اصلی ترین میدان برای نقش مردم سالاری در نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و معلمان با علم و ایمان، نقش مهمی در انتخابات برعهده دارند.

سیاهکالی مرادی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: از شما دانش آموزان واجد شرایط رأی دعوت می‌کنم تا با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور و ساخت آینده کشور سهیم باشید.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا