اقتصادی

افزایش ۸۰ درصدی ترددها در خوزستان / آمار تصادفات امسال، کاهشی است

patc/ خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون اقداماتی برای مدیریت حوادث انجام شده و تعداد حوادث نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

داریوش امانی در حاشیه بازدید از روند حمل و نقل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) که امروز (14 فروردین) اتفاق افتاد، گفت: در این سفر از بندر امام (ره) بازدید کردیم و حتی در روزهای تعطیل کالاهای اساسی کالاهای اساسی را حمل کردیم.

به گزارش patc، وی افزود: هر ساله شاهد حرکت کاروان‌ها از جاده‌های خوزستان هستیم، اما در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، تردد از ابتدای کاروان تا پایان سال 1400 کاهش یافته است. اکنون 800 اتوبوس در 5000 خوزستان وجود دارد و حدود 334000 نفر تنها از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از این مکان ها بازدید کرده اند.

امانی گفت: پیش بینی می شود خوزستان مقصد بسیاری باشد. در حال حاضر تردد در محور ترافیکی خوزستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 80 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حوادثی برای مدیریت انجام شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد حوادث کاهش یافته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال 1400 حدود 46 میلیون تن کالا به خارج از خوزستان صادر شد که میانگین رشد 3 درصدی در کل کشور و 9 درصدی در خوزستان نشان دهنده حجم کالاهای تولیدی و وارداتی خوزستان است. .

امانی گفت: حدود 22.2 میلیون تن از کل محموله های خوزستان در سال 1400 مربوط به بندر امام بوده است. همچنین حدود 17.5 میلیون تن محموله در سال 1400 مربوط به محموله های اساسی بوده که نسبت به سال قبل از آن حدود 34 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: امسال قرار است در صورت ورود کالاهای ضروری همزمان با تولیدات خوزستان، اضافه شدن ناوگان بزرگ تری به خوزستان در نظر گرفته شود تا مشکلات ما در حمل کالاهای ضروری به حداقل برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسائل رانندگان از جمله گرانی لاستیک و روغن و مسائل بیمه گفت: یکی از موضوعات تشویق رانندگان بوده است که امسال این پیش بینی ها در این زمینه انجام شده است. “ما سعی می کنیم به آن نیز رسیدگی کنیم. مسائل بیمه راننده.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا