علمی و پزشکی

اولین قرائت محاکمه “واکسن برکت” برای نوجوانان 12 تا 18 ساله

رئیس کارخانه شفافرمد و مسئول عملیات واکسیناسیون در ستاد اجرایی فرمان امام گفت: 18. ”

به گزارش patc ، حسن جلیلی در مورد آخرین واکسیناسیون در ایران در کرونا به خبرنگاران گفت: مرحله واکسیناسیون برکت در کارخانه شففرمد 24 ساعته است و تولید بیش از 16 میلیون واکسن تا به امروز است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نگرانی برخی از مردم در مورد نبود واکسن برکت در مراکز واکسیناسیون برخی از ولسوالی ها ، گفت: کارکنان فرمان امام هیچ سهمی در توزیع واکسن برکت ندارند. تا کنون بیش از 7.5 میلیون دوز واکسن برکت به وزارت بهداشت ارائه شده است و میزان توزیع واکسن در ایالت ها و شهرهای مختلف توسط وزارت بهداشت تعیین می شود.

وی افزود: حدود 9 میلیون واکسن در آینده نزدیک و همچنین حکمرانی خوب به وزارتخانه تحویل داده می شود و وزارت بهداشت مشتاق ارائه واکسن است.

شفافرمد در پاسخ به سوالی در مورد تعداد خانواده ها و والدینی که واکسیناسیون فرزندان و فرزندان خود را انجام داده اند ، گفت: طبق قوانین ، آزمایش های متفاوتی باید از نسل جدید انجام شود.

جلیلی ادامه داد: به همین دلیل کلیه مدارک لازم به وزارت بهداشت ارسال شده است ، سرپرستان فرمان امام کلیه مواد لازم برای تهیه دوره های جدید را تهیه کرده اند و تا زمانی که وزارت بهداشت آزمایش های پزشکی را تأیید کند ، آماده ایم. برای افراد زیر 18 سال. “واکسن برکت برای داوطلبان 12 تا 18 ساله در مرکز آموزش پزشکی ستاد اجرایی فرمان امام و تحت نظارت کارشناسان وزارت بهداشت.

مدیر کار واکسیناسیون در مقر فرمان امام ، در پاسخ به مجموعه فیلم هایی که پس از مرگ چند بازیگر در تلویزیون به صورت آنلاین تهیه شد ، گفت:

جلیلی در پاسخ به سوالی در مورد محبوبیت واکسن برکت ، گفت: مردم به دانشمندان ایرانی اعتماد زیادی دارند و در طول واکسن به همه ثابت شد که کودکان کشور می توانند بر مشکلات غلبه کرده و حتی در شرایط شدید تولید کنند. اجازه دهید اولین نفر در بین رقبای خارجی باشیم و تقاضای بالای واکسن امروز در این کشور و حتی در این منطقه این امر را تأیید می کند.

وی افزود: همه گزارشات ارائه شده توسط وزارت بهداشت و مطالعات مختلف نشان می دهد که واکسن برکت کوچکترین واکسن است و یکی از موثرترین واکسنهایی است که تاکنون در ایران واکسینه شده است و به کاهش مرگ و میر و مرگ و میر بیمارستانی در بیماران کرون کمک کرده است. است.

جلیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم انتشار مقاله علمی واکسن برکت و مجوز سازمان بهداشت جهانی برای واکسن ، گفت: به زودی اخبار خوبی را برای مردم کشورمان خواهیم داشت. از سازمان بهداشت جهانی و مراحل مختلف این فرایند را می گذرانند ، مانند جلسات برای تماس با کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و پاسخ به سوالات آنها و ارائه مدارک ما.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا