علمی و پزشکی

برای ایجاد مجدد مدرسه هیچ ایده ای تنظیم نشده است

patc / خوزستان سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “اگر این ایده انجام شد و مدارس دوباره بازگشایی شده است ، برای عموم نوشته می شود ، تاکنون چهره ها و چهره های واضحی وجود دارد و هیچ کاری برای ایجاد مجدد مدرسه ارائه نشده است.”

دکتر. سیماسادات لاری در مورد زمان و نحوه بازگشایی مدارس با توجه به گسترش کرونا گفت: ستاد ملی کرونا بیانیه روشنی در مورد بازگشایی مدارس ارائه نداده است و فقط کارشناسان در حال بحث هستند.

به گزارش patc ، وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در مورد فعالیت های مدرسه دشوار است ، افزود: وقتی کودکان در مدرسه از دسترسی به آموزش و پرورش برخوردار نباشند ، نگرش آنها نسبت به آموزش و شبکه های اجتماعی کندتر می شود. مدرسه فرصتی عالی است ، به ویژه برای کودکان معلول ، زندگی در مناطق محروم و همچنین کودکانی که خانواده پایدار ندارند و برای کمک به آنها در رشد و بهبود سلامتی و بهزیستی آنها کمک می کند.

لری گفت: “آنچه اهمیت دارد سلامتی دانش آموزان و مربیان است.” یکی از مضرات این بیماری این است که ما آینده را نمی شناسیم و نمی توانیم به خوبی آماده شویم ، بنابراین باید این ایده در حال حاضر انجام شود.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “فعالیت های مدارس برنامه ریزی شده است ، اما با توجه به وضعیت هر شهر اجرا می شود.”

وی افزود: در این میان اگر ایده انتخاب شود و مدارس مجدداً بازگشایی شود ، در حال حاضر به عموم پیشنهاد می شود. در حال حاضر با ادغام ویژه مشارکت چشم و چشم وجود دارد و در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای احیا مجدد مدرسه ارائه نشده است.

لری گفت: “ما باید بیشتر نگران باشیم زیرا مسئولیت بهداشت عمومی را بر عهده داریم.” کودکان کاتالیزور شیوع ویروس هستند و تا زمانی که بیماری از بین نرود ، بیماری اندک نیست و با حرکت و جابجایی کودکان ، می توانند این بیماری را بیشتر گسترش دهند.

وی افزود: درست همانطور که این پروتکل برای آزمون ورودی و محرم طراحی شده است ، ما همان مدارس را داریم.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در مورد حوادث اخیر فساد در خوزستان اظهار داشت: براساس گزارش های اخیر ، مسجدس سلیمان و آغاجاری در منطقه سرخ قرار دارند و اهواز ، بهبهان و رامهرمز در حال پیشبرد هستند.

وی با بیان اینکه در تلویزیون صحبت می شود اظهار داشت: اکنون مسابقات فقط در شهرها پخش می شود ؛ بنابراین انتخاب ها برای هر شهر متفاوت از سایر کشورها است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا