نماد سایت patc

بیشتر داروخانه های البرز فاقد انسولین هستند

بیشتر داروخانه های البرز فاقد انسولین هستند

البرز |داروخانه

patc / البرز مدیر داروها و فرآورده های بیولوژیکی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: انسولین از طریق 43 بازار منتخب در منطقه توزیع می شود.

امیر بقایی در گفتگو با patc ، در مورد توزیع انسولین ضروری توسط بیماران دیابتی اظهار داشت: ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی ، اطلاعات لازم را در مورد سایت و نحوه توزیع انسولین ذکر شده کسب کنند.

وی در پاسخ به میزان انسولین ماهانه البرز افزود: هر تعداد انسولین متفاوت است ، به عنوان مثال ، در ماه سپتامبر ، تقریباً 4000 انسولین نورپید و 5000 انسولین نومیکس دریافت کردیم.

وی توضیح داد: انسولین توسط معاون اداره غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در فروشگاه های منتخب منطقه توزیع می شود.

این مقام مسئول افزود: قطعه لاستیک ناپایدار است و به عوامل مختلفی از جمله میزان کالای وارداتی و نیاز اجزای محصول بستگی دارد.

بقایی تأکید کرد: از ابتدای ماه اوت ، زمانی که توزیع انسولین را در فروشگاه ها شروع کردیم ، مشکل دسترسی بیماران به این داروها برطرف شده است.

مدیر داروها و فرآورده های بیولوژیکی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه انسولین در تمام فروشگاه های منطقه توزیع نمی شود ، گفت: در حال حاضر 440 فروشگاه دارو در منطقه وجود دارد و انسولین در 43 داروخانه موجود است. فقط پاسخهای انسولین را در اتاق درمان تجربه نکنید.

وی افزود: لیست داروخانه های فروش انسولین توسط رسانه ها تایید و گزارش شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به هرگونه محدودیت در توزیع دارو در بین بیماران ، افزود: فقط کسانی که در منطقه البرز زندگی می کنند و کسانی که از استان بیمه درمانی دارند می توانند از این جز component استفاده کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل