علمی و پزشکی

ممنوعیت 3 شرکت دارویی ایران برای انتشار واکسن انسولین / آنفلوانزا اخیر

رئیس سازمان غذا و دارو در مورد موفقیت واکسن آنفولانزا در کشور گفت: این واکسن در حال انجام تحقیقات پزشکی است و امسال بخش قابل توجهی از واکسن آنفولانزای کشور از طریق تولیدات داخلی تأمین می شود.

به گزارش patc، محمدرضا شانزاز ، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ، با بیان اینکه بسیاری از داروهای جدید تولید شده در طول سال ها با سرعت بیشتری و مطابق با کشورهای پیشرفته تولید شده اند ، اظهار داشت: در دوره کرونا ، این بیش از هر زمان دیگری است. نیاز بیماران در خانه ساخته می شوند

شانزاز در مورد تحولات اخیر در سازمان غذا و دارو گفت: “اگرچه در کار آژانس اشکالات عمده ای وجود داشته است ، اما برای حمایت از کارهای داخلی ، خبرهای خوب را نادیده نگرفته ایم. سعی کرده ایم.

طبق بیانیه وزارت بهداشت ، وی افزود: “طبق برنامه صدور مهمترین انسولین در کشور ، تا پایان دهه 1400 می توانستیم خودکفا شویم ، اما از یک طرف بدیهی است که در حال حاضر سه شرکت پزشکی در زمینه تولید انسولین فعالیت دارند که هنوز با مشکلات جدی مالی و خرید تجهیزات و تجهیزات مورد نیاز روبرو هستند ، اما به لطف خدا این موضوع به زودی حل خواهد شد حل شود

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه این واکسن به خوبی در کشور توسعه یافته و در حال انجام تحقیقات پزشکی است ، افزود: بخش قابل توجهی از واکسن آنفلوانزا امسال از طریق تولید دام ، در نتیجه تلاش کودکان کشور تأمین می شود. “مردم .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا