اقتصادی

تولید و چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب

لیوان کاغذی ساحل جنوب 

شرکت ساحل جنوب یکی از تولیدکنندگان اختصاصی لیوان کاغذی در سطح کشور است، که این افتخار را دارد لیوان کاغذی با کیفیت و با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید کند. سلامت و رضایت مشتری از مهمترین اصول شرکت ساحل جنوب است، به همین دلیل این گروه در تولید و افست این محصول از جوهر گیاهی ضد آب استفاده می کند، این جوهر در برخورد با مایعات سرد و گرم حل نمی شود و به سلامت انسان آسیبی نمی زند.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. چاپ لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان آن در حال افزایش است.

مراحل چاپ لیوان کاغذی

فرایند تولید لیوان کاغذی در چند مرحله صورت می گیرد. در اولین مرحله، کاغذ با روکشی از جنس موم، روکش دار می شود. این روکش باعث می شود لیوان مقاوم شود و مانع نفوذ مایعات در آن شود. پس از آن کاغذ روکش دار طبق ابعاد محصول مورد نظر برش داده می شود. و در مرحله آخر کاغذ در دستگاه چاپ قرار می گیرد و محصول نهایی تولید می شود. جالب است بدانید چاپ لیوان کاغذی طبق سلیقه و نیاز مشتری انجام می شود، به طوری که مشتری تعداد، اندازه و طرح محصول مورد نظر خود را به تولید کننده می گوید و سفارش خود را تحویل می گیرد.

چاپ لیوان کاغذی چه کاربردهایی دارد ؟ 

تولید لیوان کاغذی نقش زیادی در زندگی بشر امروزی دارد و در بخش های مختلفی مثل مهمانی های خانوادگی، مراسم های بزرگ و کوچک، تولد ها، جشن ها و دورهمی ها استفاده می شود. تولید لیوان کاغذی از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است و دلیل آن شاید راحت تر شدن کارها، کاهش مصرف آب، نشکن بودن ظروف، قیمت مناسب، تنوع طرح و نقش و کاربردهای تبلیغاتی آن باشد. یکی دیگر از جذاب ترین کاربردهای این لیوان در صنعت تبلیغات است، به طوری که می توان لوگو، آرم یا طرح های مختلفی را روی محصولات چاپ کرد و برای برندینگ از آن استفاده شود.

گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب،آماده  فروش لیوان کاغذی و خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی و لیوان 110 سی سی و لیوان 120 سی سی  و لیوان دبل شات یا لیوان دوبل شات در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای اطلاع از قیمت لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

منبع  : https://sj-cup.ir

دکمه بازگشت به بالا