اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در یک حوزه انتخابیه در شهرستانی دورافتاده مانند اسدآباد مردم آن از نظر سطح درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند، گفت: طبیعتاً مشکلاتی وجود دارد و هنوز به حد قابل اعتمادی نرسیده ایم. نقطه وابستگی مشکلات مردم را حل کنید.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با patc، درباره کمبودهای حوزه انتخابیه خود به دلیل حضور نمایندگان در ایام نوروز، گفت: به طور کلی مردم کشور مشکلاتی از جمله بیکاری و اشتغال جوانان و یا بسیاری از مسائل معیشتی دارند. و سطح درآمد خانواده های آسیب پذیر البته در حوزه هایی که مردم در دورافتاده ترین شهرها مانند اسدآباد با سطح درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند، این مسائل به طور طبیعی وجود دارد که با تلاش دولت و مجلس همچنان این موضوعات بسیار مهم است. ما راه حل قابل اعتمادی برای مصیبت مردم پیدا نکرده ایم.

وی افزود: باید توجه داشت که امسال دولت از کفایت و در دسترس بودن به کنترل کالاهای اساسی پول تزریق کرده است و از نظر کنترل قیمت، مردم با قیمت های نگران کننده ای برای کالاهای اساسی مواجه نیستند. کاری که مورد تقدیر قرار می گیرد، یک کار جمعی مورد توجه نهادهای حاکم است.

یکی از اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با توجه به کاهش بیماری عروق کرونا در سال جاری، بحث بازار، اتفاقات و نشاط و همچنین سفر و ایاب و ذهاب عید با دو سال گذشته تفاوت چشمگیری داشته است. آنها از نظر روحی و روانی مانند دو سال گذشته نیستند.

سرمدی وله افزود: چون مسائلی وجود دارد که باید به آنها توجه بیشتری شود، طبیعتاً در حوزه های انتخابیه.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص سفر استانی و دستاوردهای رئیس جمهور گفت: یکی از گلایه های رئیس جمهور و تیم دولت این است که تا به حال به استان همدان و شهرستان اسدآباد نرفته اند، امیدواریم در بهار شاهد این سفر باشیم. نتیجه مثبتی برای مردم استان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا