اقتصادی

شرایط ویژه تعرفه‌ای برای کاربران شاد

به گفته دبیر شورای ارشد فضای مجازی ، در سال تحصیلی جدید ، آموزش ترکیبی (بسته های حضوری ، مجازی ، تلویزیون و بسته های آموزشی) در نظر گرفته می شود و ترافیک مناسب برای شبکه مبارک در سال تحصیلی جدید فراهم می شود و کاربر شرایط تعرفه ویژه ای را ارائه می دهد. پیداش کرد

براساس گزارش patc ، از مارس سال 1998 ، این کشور شیوع ویروس تاج داشته است و مدارس بسته ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سراسر کشور و تعطیلات طولانی را تعطیل کرده است.مسئولان معتقدند که این امر برای ایجاد تاخیر دانشگاهی و به آموزش دانشجویان در آموزش مجازی ادامه دهید. یا از همان غیبت استفاده کنید.

اگرچه موضوع ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی (شاد) در چند سال گذشته مورد بحث قرار گرفته است ، با توجه به محبوبیت کورونا ، این شبکه با جدیت مورد استفاده قرار گرفته است ، بنابراین از ابتدای امسال و با تعطیل شدن مرکز آموزش ، همچنان به ارائه دوره های شاد در مدارس می پردازید. انتقال داده شده است ، اما مشکلات پروژه شامل اینترنت و تجهیزات الکترونیکی کافی نیست.

از طرف دیگر پیش از این گفته شده كه برنامه فعلی برای بازگشایی مدارس این است كه اگر شهر و كشور سفید باشد ، آموزش حضوری صورت می گیرد. اگر وضعیت زرد باشد ، پیش بینی می شود که ترکیبی از آموزش چهره به چهره و مجازی انجام شود ؛ اگر وضعیت قرمز باشد ، آموزش مجازی در “شبکه مبارک” ادامه خواهد یافت.

آموزش ترکیبی در سال تحصیلی جدید

در همین راستا و با استناد به مرکز ملی فضای مجازی ، سید ابوالحسن فیروزآبادی ، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ، جلسه‌ای را در مورد آخرین وضعیت سیستم خوشبختی در یک جلسه انجام داد که در آن چگونگی تخصیص پهنای باند مناسب و کمک به آن بحث شده است. دانشجویان در آفریقا شرایط تعرفه ویژه ای را ایجاد می کنند. سال تحصیلی جدید شبکه شاد (شبکه آموزشی کشور) تأکید کرد و اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی کلیه تجهیزات مربوطه ، ترافیک مناسب در سال تحصیلی جدید به شبکه شاد اختصاص می یابد و شرایط ویژه ای به کاربران آن اختصاص می یابد.

وی به اهمیت ساماندهی محیط آموزشی کشور در زمینه همه گیر ویروس تاج اشاره کرد و افزود: “شبکه آموزش دانش آموزی کشور باید برای دستیابی به فعالیتهای دائمی بر روی یک بستر کارآمد و ایمن (بستر) ایجاد شود. استمرار سیستم آموزش مشترک. “این آموزش نیست ، بلکه الگویی از سیستم آموزش تکمیلی کشور است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ، آموزش جامع (بسته های حضوری ، مجازی ، تلویزیون و بسته های آموزشی) در نظر گرفته شده است گفت: دانش آموزان با این دلبستگی فرهنگی آنلاین ، روابط داخلی را ایجاد و برقرار می کنند و تحت همان شرایط دستیابی به آموزش می پردازند. نهادها باید تنظیم شوند.

فیروزآبادی تأکید کرد: فضای آموزشی کشور نیاز به تحول دیجیتالی دارد و شبکه Shad ابزاری برای تحول در این زمینه فراهم می کند ، اما در نهایت ، این زمینه باید دستخوش تحول دیجیتالی شود.

وی با بیان اینکه باید الگوی کسب و کار کلیه شبکه های آموزش و پرورش در کشور تبیین شود ، اضافه کرد: سامانه شبکه شاد که در سیستم آموزش کشور فعال است با ارائه تسهیلات به موقع در اختیار فعالان این حوزه قرار می گیرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه مرکز ملی فضای مجازی به عنوان مرکز هماهنگی مؤسسات ملی منطقه فعالیت خواهد کرد ، گفت: مطالب غنی است ، برای جلوگیری از افتادن دانشجویی ، نحوه مشارکت در بخش خصوصی و در نهایت مصوبات لازم که این مرکز کانالهای عمومی را توسعه می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا