علمی و پزشکی

واکسن اسپایکوژن در تنها خط مورد تایید اتحادیه اروپا در کشور تولید می شود

بیایید با این س startال شروع کنیم که نتایج فاز 2 واکسن سیناژن چه بود؟ و کی منتشر میشه؟

اول از همه ، اجازه دهید توضیح دهم که هدف از این مطالعه در مرحله اول بررسی ایمن سازی عموم مردم و ارزیابی اثربخشی واکسن در تقویت سیستم ایمنی است. در ابتدا ، به لطف توسعه تحقیقات پزشکی Spicogen حاوی گزارشات آنلاین ، که مشابه روش ثبت نام V-Safe در CDC ایالات متحده است و ثبت ارزش ، ما تاکنون عوارض عمده ای نداشته ایم ، اما پیش بینی های جزئی کمی داشته ایم. در مورد سرکوب سیستم ایمنی ، چندین آزمایش با بهترین نتایج انجام شده است و به زودی ، پس از پیگیری ، مقاله منتشر می شود تا متخصصان بتوانند بررسی دقیق تری را در این زمینه انجام دهند. من هنوز نمی خواهم چیزی بگویم زیرا به تاریخ دقیقی که می توانیم تأیید کنیم نرسیده ایم ، اما به زودی آماده می شود ، بنابراین منتظر تأیید و تأیید همه نتایج باشیم.

نتایج ماه گذشته به وزارت بهداشت ارسال شد ، اما تأخیر اعلام شد. نتایج به همان اندازه خوب است که آزمایشگاه های داخلی اعلام می کنند. از طرف دیگر ، برج بخشی از سیستم دفاعی است که با حفاظت از رسوب و میزان آنتی بادی اندازه گیری شده تشکیل شده است. نوع دیگری از واکسیناسیون هایی که باید آزمایش شوند ، تزریق خون است و نتایج به محض تکمیل و تأیید به افراد داده می شود.

آیا فکر می کنید برای این مطالعه خیلی دیر شده است ، مخصوصا روزهایی که می دانیم حوادث بلایا رخ می دهد؟ و اینکه مردم از واکسن های زیادی که وارد می شوند اما هنوز کار نمی کنند خسته شده اند؟

بله ، زمان در حال تمام شدن است. در گذشته امروز ، واکسن ها و واکسن ها باید تولید می شدند. این روزها بسیاری بر اثر یک واکسن غیر منتظره از دلتا می میرند. من نمی گویم که Sinagen قرار است نجات دهنده باشد و وقتی به زودی وارد بازار شود ، همه مشکلات حل می شود. آنچه در 16 آگوست اتفاق افتاد. ما در چند ماه گذشته شروع به تولید زیاد نکرده ایم ، اما پس از آن ، وانمود می کنیم که تعداد زیادی واکسن تولید کرده ایم ، باید به ما اجازه ورود به بازار را بدهید. اولین نتایج مرحله دوم ، هنگامی که متوجه شدیم Spycogen می تواند یک واکسن م effectiveثر باشد ، تولید میلیون ها را شروع کردیم و امیدواریم اولین لیست فروش تا پایان ماه سپتامبر آماده شود.

آیا اسپیکوژن تأییدیه WHO را دریافت می کند؟

برای اینکه بخشی از واکسن WHO باشد ، تحقیقات مرحله 3 به مرحله بعدی می رسد. بدیهی است ، در جلسه ای که ماه گذشته به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد ، یک مطالعه دو قسمتی Spicogen به نمایندگان WHO ارائه شد ، اما چندین ماه طول کشید تا از آنها خواسته شود تا در لیست قرار گیرند ، و ما تمام تلاش خود را برای ملاقات انجام می دهیم. استانداردهای مطالعه. در سراسر جهان معتبر است و ما تحقیقات پزشکی را با هدف از ابتدا آغاز کردیم. بدیهی است ، به دلیل ممنوعیت کمیته اخلاق ملی و سازمان غذا و دارو ، این کار دشوار است زیرا الزامات ارزیابی سازمان WHO با الزامات کمیته اخلاق ملی کشور ما مطابقت ندارد. ما یک کنفرانس دیگر داریم تا گزارش دیگری را به سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

برخی از مردم نگران هستند که واکسن سیناگن ، مانند واکسن پاستور ساخته شده در کوبا ، فرصتی برای تحویل یا تأخیر نداشته باشد ، حتی اگر وزارت بهداشت تأیید کند و نوعی اتحاد با استرالیا را مشخص کند.

این یک نگرانی واقعی است که ما باید محصولات طبیعی را در این لیست تهیه کنیم ، اما آنچه باید بگویم این است که ما سالهاست پروتئین می سازیم و تخصص ما در علوم طبیعی و واکسیناسیون در شهروندان استرالیایی استرالیا در دسترس نیست. تولید توسط Sinagen انجام می شود. تا به امروز ، ما سعی می کنیم قول زیادی به مردم ندهیم. ظرفیت ما برای تولید به میزان 3 میلیون در ماه است ، که ما در تلاش هستیم تا آنجا که ممکن است با زیرساختی که داریم حداکثر کنیم. در 15 سال گذشته ، ما 20 محصول پروتئینی پیچیده تر از اسپیکوژن توسعه داده و به بازار عرضه کرده ایم و دلیل واکسیناسیون ما این است که از تخصص و شناسایی و طراحی جهانی برای توسعه واکسن برخوردار هستیم. در مورد توافق با استرالیا ، باید بگویم که Spikogen نتیجه مشارکت یا تفاهم بین دو دولت نیست ، بلکه مشارکت بین دو شرکت است. یکی شرکت واکسن از استرالیا و دیگری سیناگن از ایران است و فناوری واکسن به ما منتقل شده است و همچنین Spycogen بیشتری تولید خواهیم کرد. بدیهی است ، نام دارویی که در واکسن استرالیا یافت می شود COVAX-19 است و یک اسپیکوژن از نام انتخاب شده توسط سیناگن است.

برخی هنوز می پرسند چرا ایرانیان باید موش علمی باشند و واکسن استرالیا در ایران آزمایش شود؟ اخیراً ، رقبای داخلی نیز از پاستور و سیناگن انتقاد کردند.

این را در مصاحبه های قبلی گفته ام و تکرار می کنم. نظریه موش های علمی خالص ، غیرعلمی و اشتباه است. بیشترین مطالعات پزشکی مورد استفاده در ایالات متحده ، انگلستان ، برزیل ، امارات متحده عربی و بسیاری دیگر انجام شده است. این مشکلات اکنون شکلی از این است ما واکسن مورد انتظار مردم را نداریم. تا آنجا که می توانیم یک واکسن م effectiveثر به مردم تحویل دهیم ، ما کار درستی را انجام داده ایم و من هنوز معتقدم که دولت جدید باید تلاش کند تا واکسن مناسب را ارائه دهد تا بتواند افراد بیشتری را واکسینه کند. در حال حاضر آمار بسیاری از کشورها را مشاهده می کنیم که علیرغم واکسیناسیون ، تعداد بیماران مبتلا به دلتا بیشتر است ، اما چون واکسن های بیشتری دارند ، میزان بروز آنها بسیار کمتر است و تعداد کمی از افراد آلوده در بیمارستان بستری شده اند.

در مورد دلیل عدم واکسیناسیون مردم در استرالیا ، باید بگویم که اولین مرحله تحقیقات انسانی ، که قرار است ایمن سازی واکسن را آزمایش کند ، در استرالیا و استرالیا انجام شد. در دو و سه مورد باید توجه داشت که شرکت واکسن استرالیا شرکتی مشابه بیوتک آلمان است و تولید کننده انبوه نیست و یک شرکت واکسن شناخته شده است ، بزرگترین تولید کننده واکسن سیناگن است.

هرکسی که در آزمایشات بالینی شرکت می کند باید به تلاش های خود برای ارتقاء سلامت و دانش خود افتخار کند. همه این داروهایی که ما و خانواده مان هر روز مصرف می کنیم قبلاً به آزمایشات پزشکی اختصاص داده شده است.

آیا می خواهید مانند سایر واکسن های خانگی قبل از تزریق مرحله 3 وارد بازار شوید؟

بدیهی است ، من درک می کنم که نهادهای نظارتی که می خواهند دسترسی به واکسن را در حین کمک به تولید خانگی افزایش دهند ، اما این واکسن جدید به عنوان داروی جدید شناخته نمی شود و تحقیقات باید دقیق باشد ، ایمنی و ایمنی آن باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد. ما سابقه آزمایشات بالینی در محیط داریم و می دانیم که باید قدرت و ایمنی را به دقت آزمایش کرد ، اما وقتی صحبت از واکسیناسیون می شود ، می دانیم که این داروها نسبتاً جدید هستند و شباهت چندانی با هم ندارند. علاقه من و تیم علمی ما این است که تمام تزریقات باید تکمیل شود و ما حداقل چند نفر داشته باشیم که موافقت می کنند ظرف چند هفته پس از تزریق دوم وارد شوند. بدیهی است که همه اینها بستگی به قدرت اسپیکوژن دارد که می توان با مطالعه آن را تأیید کرد.

آیا فکر می کنید واکسن شما از سایر واکسن های خانگی م effectiveثرتر است؟

واکسن های پروتئینی اغلب ایمن تر هستند زیرا به جای تزریق کل ، پروتئین سفید به داوطلبان تزریق می شود و عوارض جانبی کمتری را ایجاد می کند. مفید علاوه بر این ، خط تولید یک واکسن دائمی است که GMP توسط اتحادیه اروپا تأیید شده است و می تواند بازگشت خوبی را برای تولید تضمین کند. از سوی دیگر ، اگر می توان این را سودآور دانست ، ما در سالهای اخیر به بزرگترین تولید کننده پروتئین در خاورمیانه تبدیل شده ایم ، به همین دلیل ما اطمینان داریم که محصولات پایدارتر و پایدارتری خواهیم داشت.

وقتی صحبت از تبلیغات برای یافتن داوطلب در این مطالعه شد ، کجا تبلیغ کردید؟ آیا تا به حال با تعداد داوطلبان مشکلی داشته اید؟

ما هیچ گونه تبلیغات در رسانه های اجتماعی نداشتیم که بخواهد در تلویزیون یا در یک صفحه محبوب باشد. از بسترهای رسانه های اجتماعی این شرکت استفاده شد و شرکت کنندگان نیز اعلام حضوری کردند و خوشبختانه قبل از دوره سوم با تعداد داوطلبان و تعداد بیشتری مشکلی نداشتیم ، مشترک داشتیم اما ثبت نام هنوز باز است زیرا همه ثبت نام کنندگان واجد شرایط نیستند. در مطالعه شرکت کنید. در آینده ، اگر نتایج این مطالعه مثبت باشد ، دلیل مشخصی برای خرید واکسن دولتی وجود ندارد.

یکی از س questionsالات این مطالعه این است که آیا مشخص است که آنها واکسینه شده اند یا خیر.

به طور کلی ، ما به داوطلبان می گوییم که به دلیل طولانی شدن دوره بعدی ، ممکن است در شش ماه آینده اعلام نشود ، اما تصمیم با ما نیست و کمیته اخلاق ملی ، اگر مناسب بداند ، به ما می گوید این به این معنا نیست که این اتفاق می تواند دو ماه پس از داوطلب شدن رخ دهد. در نهایت ، در صورت تأیید واکسن ، همه افرادی که واکسینه شده اند ، واکسن را خارج از واکسن ملی دریافت می کنند.

شایعه دیگر این است که تصور می شود واکسن استرالیا HIV مثبت است. شما چگونه به این افراد پاسخ می دهید؟

این مورد در مورد CSL صادق است ، در ابتدا مشخص شد که دریافت کنندگان واکسن برای HIV مثبت بوده اند ، که تحقیقات آنها را متوقف کرد و با شرکت واکسن استرالیا و محصول COVAX-19 مطابقت نداشت. و این یک توافق عمومی استرالیایی بین دو شرکت است.

آیا دولت یا دولتی در توسعه این واکسن دخیل است؟

سیناگن یک شرکت تجاری است و با شرکت واکسیناسیون همکاری نمی کند.

آخرین س andال و مهمترین س ،ال ، اگر واکسن خوب کار نکرد ، آیا آماده اعلام آن هستید؟

این هیچ شرکتی را در هیچ جای دنیا خوشحال نمی کند و متعلق به ما است. ما 15 سال است که با داروها کار می کنیم و صادر می کنیم. شاید این سابقه باعث شود که این پروژه مرگ و میر کمتری برای ما داشته باشد ، بنابراین اگر در زمینه واکسیناسیون خوب عمل نکنیم ، تبلیغاتی خواهیم کرد و سابقه ای را که تا کنون در بین ما به دست آورده ایم. متخصصان و بیماران برای ما بسیار مهم است. از سوی دیگر ، همه آنچه در اختیار داریم از وزارت بهداشت و کمیته اخلاق ملی است و هیچ کس نمی تواند نتایج را بهبود بخشد.

2121

دکمه بازگشت به بالا