علمی و پزشکی

نظر سازنده واکسن کوپارس در مورد برند Omicron Corona

مدیر اجرایی تحقیق و توسعه واکسن رازی و خالق مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم روپ گفت: «تغییرات سیستم ایمنی افراد نسبت به بیماری های قلبی از قبل موجود حساس تر شده است.

به گزارش patc و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر. سید رضا بنی هاشمی با اشاره به اینکه نبرد بین سیستم ایمنی و ویروس در طول تاریخ همواره وجود داشته است که در توسعه همه آنها نقش بسزایی داشته است. : سیستم امنیتی تکامل یافته و امنیت در حال تکامل برخی ماشین ها ارتباط زیادی با این کمپین ها دارد.

وی همچنین در خصوص گسترش اپیدمی کرونا در دو سال گذشته به تغییرات سیستم ایمنی و نسخه جدید کووید 19 (امیکرون) اشاره کرد و گفت: مصونیت شما هم اکنون همان حفاظت است، دو سال قبل از همه گیری. ” کووید نیست و همانطور که می دانید با درس هایی که از بیماری طبیعی آموخته اید و اطلاعاتی که از طریق واکسیناسیون به سیستم ایمنی داده شده است، سیستم هوشیار، قوی و آماده شده است و پس از شروع همه گیری ، بسته می شود و شکست نمی خورد.

وی افزود: جهش‌های مختلف آمیکرون در صفحات RBD و NTD و همچنین سایت‌های برش فورین NSP 6، N و S1/S2 همگی با هدف افزایش انتشار ویروس، به دلیل فرار ویروس از سیستم ایمنی بدن و تغییر ایجاد می‌شوند. ظاهر آن.” پاسخ های امنیتی که دریافت می کنند، که اکنون به نظر می رسد با بالاترین کیفیت هستند، هیچ ربطی به آن ندارند.

سازنده واکسن رازی کوپارس ادامه داد: این جهش ها که گاهی برای همان ویروس مخرب است، گیرنده ACE2 را به میزان قابل توجهی تقویت کرده و نقش پیچیده ویروس RBD را در سیستم ایمنی بدن نشان می دهد و قدرت و ظرفیت ساخت را افزایش می دهد. آره.

بنی هاشمی همچنین با بیان اینکه افزایش بیان RBD ممکن است به دلیل تغییرات گلیکوزیلاسیون HIV پس از تبدیل باشد، بیان کرد: در گذشته گلیکوزیلاسیون RBD را مختل کرده بود و این امر از مهار کامل ویروس جلوگیری می کرد.

رازی، کارگردان، گفت: به خاطر داشته باشید که برای اینکه ویروس بسیار متفاوت باشد، آمیکرون علاوه بر سیستم ایمنی باید با دشمن خود یعنی گونه های دلتا و دلتا پلاس مبارزه کند و این فقط یک رقابت است. تحقیق و توسعه انواع دلتا با انواع آلفا و بتا یکی نیستند و بعید به نظر می رسد که به راحتی متغیرهای دلتا را تطبیق دهند و این متغیرها را اصلاح کنند.

وی تغییر چشمگیر ویروس را عاملی با واسطه واکسن در ایمنی خون و آنتی بادی های مونوکلونال (به دلیل درمان) دانست و افزود: برنده است.

بنی هاشمی گفت: واقعیت این است که اگر این ویروس مشابه ویروس اصلی ووهان بود، با سیستم ایمنی دو سال پیش، آمار تلفات 6 برابر امروز بود.

وی افزود: امروز این دغدغه جایی ندارد و الحمدلله با واکسیناسیون و حفاظت طبیعی مشکل حل شده است.

مدیر تحقیق و توسعه موسسه رازی اصول کلیدی واکسیناسیون و واکسیناسیون را برشمرد و بر تکمیل فوری برنامه مناسب واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: استفاده موثرتر از واکسن ها در این حوزه مهم حائز اهمیت است.

وی گفت: به دلیل جهش های RBD، واکسن هایی که به تنهایی از RBD گرفته می شوند یا واکسن هایی که با تشکیل RBD و پروتئین های پر پروتئین در شروع ویروس تداخل دارند، در این کنفرانس عملکرد خوبی نخواهند داشت.

بنی هاشمی دوز تزریقی را مشوقی بسیار مهم خواند و تاکید کرد: افرادی که در سکوی سینوفارم واکسینه شده اند سه تا چهار ماه پس از دریافت نوبت دوم دوز اضافی دریافت کنند.

رازی کوپارس، سازنده واکسن گفت: این ممکن است آخرین راه حل نباشد و در سال های آینده به سطوح جدیدی از حمایت نیاز باشد.

وی همچنین به موضوع تعیین سرنوشت و اعمال محدودیت برای ورود بدون استثنا به کشور پرداخت و تاکید کرد: افرادی که از کشورهای مشکوک به داشتن اقوام جدید وارد ایران می شوند باید به مدت دو هفته بازداشت شوند.

متخصص ایمونولوژی پژوهشکده واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر رعایت مسافت، استفاده از ماسک و اقدام برای واکسیناسیون برای افراد زیر 7 سال، یادآور شد: در صورت شناسایی این موارد و پروتکل ها خواهیم داشت. مشکلی نیست .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا