علمی و پزشکی

بیش از 85 درصد از بیماران فوت شده واکسن کرونا دریافت نکردند

به گزارش شفاف، دکتر. بهرام عین اللهی علاوه بر بازدید از دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این واکسن یک محافظت کامل در برابر واکسن است و 100 درصد در برابر اسهال و شایعات مرگ ناشی از واکسیناسیون ادعایی واکسن کرونا محافظت می کند. علمی، علمی. و مطالعات تحقیقاتی نشان داده است که واکسیناسیون یکی از مهمترین عوامل در مبارزه با بیماری قلبی است.

وی افزود: یک یا دو سال است که این واکسن تولید نشده و 100 سال است که این واکسن در ایران برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال و ریشه‌کنی بیماری وارد شده است، اما واکسن موثر است. افراد در سلامت کامل هستند، باید واکسن با حفاظت کافی تزریق شود.

وزیر بهداشت گفت: امروز وضعیت خوابگاه را بررسی کردیم و متاسفانه مشکلات جدی در این خوابگاه وجود دارد که دانشجویان از عدم رسیدگی کافی در گذشته گلایه دارند اما مهمترین و مهمترین بخش دولت سیزدهم سلامت جامعه است. مراقبت. مشکلات دانش‌آموزان.» آنها برای ما بسیار مهم هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: با واکسن نشان دادیم که می توانیم این کار را انجام دهیم و با مشارکت مردم در مدت زمان کوتاه و حدود دو ماه و نیم توانسته ایم بیش از 70 درصد مردم را واکسینه کنیم. ما در فاز اول می خواستیم. و منتظر حل مشکلات سلامت و مسکن دانشجویان هستیم.» و از مردم و ذینفعان و سایر سازمان های برجسته و تاثیرگذار دعوت می کنیم تا در این امر بزرگ سهیم باشند. امیدواریم در کوتاه مدت بتوانیم مشکلات کوتاه مدت دانشجویی مانند بازسازی و نوسازی خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی را حل کنیم اما برای رفع مشکلاتی مانند تخریب و بازسازی زمان بیشتری نیاز است. خوابگاه ها

وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران 2 هزار و 500 نفر در خوابگاه دارد که به دلیل کمبود خوابگاه، ظرفیت 1700 نفر را دارد. خوابگاه های این دانشگاه مشکلاتی دارند اما تاکنون 60 زوج در این خوابگاه اسکان داده شده اند اما برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان خوابگاه اجاره می کند. اسکان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است. به دانشجویان ساکن در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران قول دادم که در هفته های آینده به این خوابگاه مراجعه کنم تا ببینم آیا مشکلات آنها تمام شده است یا خیر.

عین اللهی افزود: بودجه و منابع را می توان صرف فعالیت های باکیفیت و زیبایی شناختی کرد، اما هدف اولیه ما بهبود وضعیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی و در این صورت تا حد امکان نیازهای شهر تهران است. دانشگاه علوم پزشکی تییکا.

«دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی خیلی سریع واکسن قلب و عروق را دریافت کرده‌اند و بیشتر آنها دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش وب دا، وی افزود: خوشبختانه با میزان واکسیناسیون در این کشور، این بیماری به خوبی در حال پیشرفت است. امروز تمامی دانشجویان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران ماسک زده اند. یکی از مشکلاتی که ما در این کشور با آن روبرو هستیم، عدم اطلاع برخی از افراد در مورد کرونا و واکسیناسیون است، اما بسیاری از افراد واکسینه شده اند زیرا می دانند که سیستم ایمنی بدنشان در حال رشد است.

دکمه بازگشت به بالا