نماد سایت patc

پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021

گوشی ردمی نوت 10 پرو

تلفن شیائومی ردمی نوت 10 پرو در دو حافظه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت از نوع UFS 2.2 با RAM یکسان 6 گیگ به فروش می رسد. البته انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد حافظه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگ RAM باشیم.

Redmi Note 10 Pro را می توان بعنوان بهترین گوشی در رنج قیمت خود برشمرد. این گوشی از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و به نسبت قیمتی که دارد ، امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار داده است. شیائومی ردمی نوت 10 پرو برای اجرای انواع بازی و برنامه مناسب می باشد.

ترکیب اندروید و MiUi با یک دیگر، باعث بوجود آمدن یک نمایشگر فوق العاده روان با تجریه کاربری بسیار عالی شده است . در حال حاضر تعداد بسیار کمی از بازی ها برای نمایشگر های HRR بهینه شده اند و حتی تعداد بسیار کمی از آنها میتوانند با سرعت 60 فریم برثانیه همانند ردمی نوت 10 پرو کار کنند . Adreno 618 هیچ GPU کارت گرافیک شاخصی نیست اما اکثر بازی ها و برنامه ها را به خوبی پشتیبانی می کند.

محافظ گوریلا گلس تلفن را در برابر انواع ضربه مقاوم سازی می نماید. همانطور که می دانیم این گوشی با ظاهر متفاوت و زیبای خود شناخته می شود که این امر ناشی از وجود شیشه های به کار گرفته شده در سطح پشت و جلوی تلفن همراه می باشد.

با وجود این شیشه ها آسیب پذیری به گوشی افزایش می یابد و در صورت بروز حادثه، ضررهای پر هزینه ای ایجاد خواهد شد. بنابراین داشتن یک قاب مناسب و پرکاربرد خیال شما را راحت می کند. قاب شیائومی نوت ۱۰ پرو تلفن را در برابر انواع ضربه مقاوم سازی می نماید.

نگهداری از تلفن همراه اصول مشخصی داشته که قاب گوشی شیائومی نوت ۱۰ لایت، شما را در این امر یاری می کند. یکی از انواع بروز و مدرن قاب ها، انواع مگنتی می باشند که در میان نوجوانان و جوانان با استقبال فراوانی روبرو شده اند. قاب مگنتی شیائومی نوت ۱۰ انتظارات شما را از یک قاب مستحکم برآورده می سازد.

مجموعه دوربین شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو در ماژولی مستطیل شکل و زیبا در پنل پشتی جای گرفته است.
لنز اصلی نوت 10 پرو شامل یک دوربین، 108 مگاپیکسل، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است و ترکیب 4 گانه دوربین این گوشی را تکمیل می کند.
لنز اصلی عکس هایی با نویز کم، کنتراست بالا و دامنه دینامیکی خیلی خوبی به ثبت می رساند. جزئیات نیز به خوبی به تصویر کشیده میشوند. در نور کم هم به کمک Night Mode عکسهای قابل قبولی میتوان گرفت.

در قسمت پرتره نیز سنسور تشخیص عمق از پس مسئولیت خود بر می آید و با دقت مناسبی سوژه را از پس زمینه تفکیک و بک گراند را مات می کند.  دوربین اولتراواید شیائومی نوت ۱۰ پروهم عملکرد استانداردی دارد و جزئیات و دامنه دینامیکی رضایت بخشی ثبت می کند. شارپنس و رنگ در لنز ماکرو نیز به خوبی انجام می پذیرد و شما را ناامید نمی کند. در ادامه، خرید گوشی شیائومی هم اکنون متقاضی زیادی دارد، ولی به دلایلی این محصول به سختی در بازار ایران یافت می شود.

معرفی گوشی poco x3

با مطالعه این مقاله می توانید 10 ویژگی و امکان عالی در گوشی جدید Xiaomi Poco X3 NFC آشنا گردید که بهتر است تا آن ها را بدانید. این گوشی جدید تحت عنوان پوکو X3 شیائومی دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD  با نرخ تجدید 120 هرتز است و از یک پردازنده اسنپدراگون 732G، رم 6 گیگابایتی و 64 یا 128 گیگ فضای ذخیره سازی بهره می برد.

شیائومی پوکو X3 همچنین دارای دوربین های عقب 64 ، 13 ، 2 و 2 مگاپیکسلی است که برای عکس برداری گسترده ، فوق گسترده ، ماکرو و سنجش عمق مناسب هستند. شیائومی پوکو X3 همینطور دارای یک باتری 5160 میلی آمپری در ساعت می باشد که عالی و بی نظیر است.

این مقاله به شما ویژگی هایی چون: نمایش تمام صفحه، تنظیم حالت تاریک و نرخ تازه سازی، نمایش وضعیت حافظه، برنامه دوتایی، توربو بازی، قفل برنامه ها و چراغ اعلانات این گوشی جدید پوکو X3 NFC شیائومی را نشان خواهد داد.

بررسی گوشی poco x3 pro

جایگاه ماژول دوربین گوشی مدور طراحی شده است. این گوشی در ابعاد ۱۶۵.۳ × ۷۶.۸ × ۹.۴ میلیمتر معرفی شده و وزنی معادل ۲۱۵ گرم دارد. از نظر طراحی با نسخه معمولی تفاوتی ندارد. در واقع این شرکت همان زمان طراحی را هم برای طراحی پوکو ایکس ۳ پرو در نظر گرفته است.

جایگاه ماژول دوربین مدور طراحی شده. ماژول دوربین هم به صورت یک مستطیل افقی درون این ناحیه دورانی قرار گرفته که جمعاً چهار دوربین را هم در خود جای داده است. علاوه بر قیمت گوشی شیائومی پوکو x3 پرو یکی دیگر ازنقاط قوتی که در کمتر گوشی خوش قیمت و یا میانردهای یافت می شود.

وجود گواهینامه ضد گرد و خاک و ترشح مایعات است که این گوشی شیائومی را از برخی لحاظ به خوبی بیمه می کند. پس اگر به دنبال یک گوشی خوش قیمتی هستید که این گواهینامه را در اختیار داشته باشد poco x3 pro قطعاً همان مدل مورد نظر شماست.

ویژگی های گوشی های سری ردمی نوت 10

شیائومی به تازگی از سری ردمی نوت 10 هم برای بازار هند و هم برای بازار جهانی به صورت رسمی رونمایی کرده است. این سری جدید در هند شامل سه دستگاه ردمی نوت 10، ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس می شود.

از جمله ویژگی های قاتل پرچمدار این گوشی ها می توان به نمایشگرهای عالی AMOLED، تراشه های اسنپدراگون و باتری های بزرگ و همچنین یک دوربین خیره کننده در بالاترین مدل سری اشاره کرد. بسیاری از خریداران بالقوه تلاش دارند تا تفاوت های بین این سه گزینه را تشخیص دهند تا در نهایت بهترین مدل را که مطابق با نیاز های آن ها باشد انتخاب کنند.

خروج از نسخه موبایل