برترین های کار و کسبعمومی

از کجا بفهمیم دوربین گوشی شیائومی چند مگاپیکسل است

دانلود برنامه دوربین گوشی شیائومی

برنامه دوربین گوشی‌های شیائومی به صورت پیش فرض به روی گوشی‌های این شرکت نصب شده است و هیچ نیازی نیست که شما بخواهید بار دیگر این برنامه را دانلود و نصب کنید. البته می‌توانید برای داشتن قابلیت‌های بیشتر به سراغ برنامه‌های شخص ثالث بروید که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

گزینه‌های دوربین گوشی‌ های شیائومی

در این بخش به سراغ گزینه‌های مختلف دوربین گوشی‌های شیائومی می‌رویم. توجه داشته باشید که این گزینه‌ها برای گوشی‌های مختلف شیائومی بر اساس نسخه MIUI و اندروید و همچنین مدل گوشی و دوربین‌های مختلف آن می‌تواند متفاوت باشد.

حالت Photo

حالت اصلی و پیش فرض عکاسی کردن با دوربین گوشی است. در این حالت اگر دو انگشت خود را به سمت داخل بکشید به دوربین فوق عریض منتقل می‌شوید و اگر دو انگشت خود را رو به بیرون بکشید دوربین به صورت دیجیتال (یا اپتیکال در صورت وجود دوربین تله فوتو) زوم می‌کند.

در این حالت در بالای صفحه گزینه‌های مختلفی دیده می‌شود که هر کدام را شرح می‌دهیم. گزینه اول از سمت چپ فلش است که شما می‌توانید آن را در حالت خاموش، روشن، خودکار و دائم روشن قرار دهید.

بهترین قیمت گوشی شیائومی به همراه کامل‌ترین مشخصات فنی، مقایسه دقیق و گالری عکس و هر آنچه برای خرید اینترنتی محبوب ترین و جدیدترین موبایل های پایین رده، را از سایت ما بخواهید

از کجا بفهمیم عکس چند پیکسل است |اطلاعات دوربین گوشی سامسونگ کجاست

مگاپیکسل چیست؟

این اصطلاح به اندازه یک تصویر اشاره دارد که معمولاً به عکسی از دوربین دیجیتال یا دوربین تلفن همراه اشاره دارد. مگاپیکسل یعنی یک میلیون پیکسل. وضوح دوربین های دیجیتال و تلفن های دوربین دار اغلب با مگاپیکسل اندازه گیری می شود. به عنوان مثال، یک دوربین 12 مگاپیکسلی می تواند تصاویری با 12 میلیون پیکسل در کل تولید کند.

از آنجایی که پیکسل ها معمولا مربع هستند و یک شبکه را تشکیل می دهند، یک دوربین 1 مگاپیکسلی تصویری با عرض 1200 پیکسل در ارتفاع 900 پیکسل تولید می کند.

تعداد مگاپیکسل زیاد هنگام زوم کردن یا برش عکس بیشترین اهمیت را دارد. برای مثال، برخی از تلفن‌ها به کاربران اجازه می‌دهند بدون از دست دادن کیفیت، بدون لنز زوم اپتیکال، «زوم» کنند. آنها این کار را با برش دادن یک عکس 8 مگاپیکسلی از مرکز تصویر 23 مگاپیکسلی اصلی که توسط دوربین گرفته شده است انجام می دهند (به عنوان مثال).

عکس‌هایی که مگاپیکسل بیشتری دارند، جزئیات بیشتری دارند، اما از نظر اندازه فایل بزرگ‌تر هستند، بنابراین انتقال یا ارسال بیشتر طول می‌کشد و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را اشغال می‌کنند.

اکثر دوربین ها و تلفن های دوربین دار گزینه ای برای عکس گرفتن با وضوح کمتر (کوچکتر) در صورت تمایل دارند. این می تواند برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی مفید باشد.

دکمه بازگشت به بالا