برترین های کار و کسبعمومی

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

آیا به دنبال پاسخ برای سوالاتی مانند چگونه می توانم از انگلیسی در زندگی خود استفاده کنم؟ چرا باید انگلیسی یاد بگیرید؟ انگلیسی چقدر در موفقیت شغلی و در بهبود زندگی من موثر است؟ برای یافتن پاسخ، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا انگیزه کافی برای یادگیری آن برای مادام العمر داشته باشید.

انگلیسی یک علم است. کامپیوتر هوانوردی زبان دیپلماسی و سفر. دانستن زبان انگلیسی شانس شما را برای یافتن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشورتان یا شغلی در خارج از کشور افزایش می دهد. این یک ارتباط بین المللی است.از آنجایی که زبان رسانه ها و اینترنت است، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها برای معاشرت و تفریح، بلکه برای کار نیز مهم است.

در این مقاله به دلایل یادگیری زبان انگلیسی برای افراد در هر سن و پیشینه ای می پردازیم.

نیاز به یادگیری زبان انگلیسی

انگلیسی توسط تقریباً 360 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود و در بیش از 118 کشور تدریس می شود که آن را به زبانی فوق العاده مفید برای یادگیری تبدیل می کند. یادگیری زبان انگلیسی به شما این امکان را می دهد که با مردم از سراسر جهان به طور موثر ارتباط برقرار کنید، سفر را آسان تر می کند و به شما کمک می کند تا در مورد فرهنگ های مختلف بیشتر بدانید.

اهمیت زبان انگلیسی و اینکه چرا باید انگلیسی را یاد بگیریم تقریباً در تمام جنبه های زندگی ما دیده می شود. این امر به ویژه در دنیای تجارت صادق است، جایی که انگلیسی رایج ترین زبان است و بنابراین اکثر کارفرمایان انتظار دارند سطح مشخصی از مهارت انگلیسی در فرآیند استخدام را داشته باشند. سرمایه گذاری در یک دوره آموزشی زبان انگلیسی با کیفیت، چشم انداز شغلی شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

انگلیسی زبان علوم، ریاضیات، فناوری، گردشگری و بسیاری از زمینه های دیگر است. هر یک از این صنایع از انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک برای کمک به حرفه ای ها برای برقراری ارتباط و برگزاری جلسات استفاده می کنند که نشان می دهد چرا زبان انگلیسی بسیار مهم است.

با توجه به محبوبیت این زبان، اگر می خواهید در یک شرکت چند ملیتی کار کنید، دوره های زبان انگلیسی مفید خواهد بود و مهارت های ارتباطی برای برقراری ارتباط با افراد حرفه ای در رشته خود یا دیگران را به شما آموزش می دهد.

در چه شرایطی زبان انگلیسی مورد نیاز است؟

فرض کنید شما در یک داروخانه کار می کنید و یک توریست داروی خود را برای شما می آورد. اگر داروساز و مراجعه کنندگان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، ناامید کننده نخواهد بود. اگر از قبل اهمیت این که چرا باید انگلیسی یاد بگیریم را درک کرده اید، روز شما را فرا خواهد گرفت. زیرا با کمک زبان انگلیسی می توانید به میهمانان کمک کنید تا از بیماری بهبود یابند.

سفر به خارج از کشور و ناتوانی در صحبت کردن به زبان محلی می تواند کمی ترسناک باشد. زیرا باید سریعاً یک ایستگاه اتوبوس خاص یا نزدیکترین توالت را پیدا کنید. خوشبختانه بسیاری از مردم در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین مهم نیست به کدام کشور سفر می کنید، کمی انگلیسی می تواند مشکلات شما را حل کند.

یا موقعیتی را در نظر بگیرید که می خواهید با یک شرکت بزرگ مصاحبه کنید و متوجه شوید که مصاحبه کننده شما انگلیسی زبان مادری است. حتی اگر مصاحبه کننده به زبان مادری شما صحبت کند اما متوجه شود که شما به زبان انگلیسی مسلط هستید، قطعا دیدگاه مثبتی نسبت به شما خواهد داشت. برای نشان دادن مهارت های خود می توانید با آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید. به این ترتیب آنها متوجه خواهند شد که شما می توانید کارمند بسیار ارزشمندی باشید.

انگلیسی سومین زبانی است که بیشتر توسط انگلیسی زبانان صحبت می شود. با این حال، اگر از همه کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم، سوم یا چهارم صحبت می کنند، بپرسید، بدون شک انگلیسی پرمخاطب ترین زبان در جهان است.

در واقع، شما در همه جا به زبان انگلیسی نیاز دارید، با این مهارت می توانید با افراد محلی و سخنرانان EFL (انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. با کمک زبان انگلیسی به دیگران کمک می کنید، با افراد مختلف ارتباط برقرار می کنید و به خودتان کمک می کنید تا تمام درهای زندگی را باز کنید.

چی بهتر از این! امیدوارم امروز انگیزه کافی برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کرده باشید و بفهمید که چرا باید انگلیسی یاد بگیریم. حالا به خواندن این پست ادامه دهید! ما در مورد مهمترین دلایلی که چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید صحبت خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله مطمئن هستم که تا آخر عمر انگیزه ای برای یادگیری نخواهید داشت.

بهترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی

1. متوجه خواهید شد که یادگیری زبان انگلیسی آسان است

بسیاری از مردم فکر می کنند که یادگیری زبان بسیار دشوار است. اما برای برخی از افرادی که زبانی نزدیک به انگلیسی یاد می گیرند، یادگیری زبان انگلیسی بسیار آسان است. مثلا زبان آلمانی به انگلیسی بسیار نزدیک است. زبان فرانسه تأثیر زیادی بر زبان انگلیسی داشته است. علاوه بر این، اگر در کشورهای نزدیک به انگلستان زندگی می کنید، می توانید به راحتی برای یادگیری زبان به انگلستان سفر کنید.

اما این واقعیت ممکن است برای کسانی که در نقاط مختلف جهان زندگی می کنند و به زبان های غیر مرتبط با انگلیسی صحبت می کنند چندان آسان نباشد. در عوض، انگلیسی می تواند بسیار عجیب، گیج کننده و خسته کننده به نظر برسد.

با این حال، یک چیز مهم وجود دارد که زبان انگلیسی را برای همه آسان می کند: دسترسی به منابع.

انگلیسی زبان بسیار گسترده ای است و در سراسر جهان یافت می شود، بنابراین منابع زیادی وجود دارد که می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی از آنها استفاده کنید. شما می توانید با کمک بسیاری از منابع رایگان در اینترنت شروع به یادگیری کنید. گاهی اوقات برای شرکت در یک دوره آنلاین انگلیسی یا دسترسی به منابع دیگر باید هزینه کمی بپردازید، اما این اغلب گران است.

بنابراین می توانید همین الان شروع کنید! شما می توانید کارتون ها یا کمدی های انگلیسی را به صورت رایگان در یوتیوب، نتفلیکس یا هر وب سایت انگلیسی زبان تماشا کنید.

برای دریافت منابع شخصی سازی شده، می توانید از کلاس ها و دوره های آنلاین موسسه انگلیسی کوییک با قیمت بسیار مناسب استفاده کنید.

در واقع، شما می توانید به یادگیری زبان انگلیسی در هر جایی دسترسی داشته باشید!

2. می توانید فرصت های شغلی بیشتری پیدا کنید

بسیاری از شرکت های بزرگ در سراسر جهان کارکنان خود را ملزم به صحبت انگلیسی می کنند. در برخی موارد، این شرکت ها فقط با کارمندان خود انگلیسی صحبت می کنند.

با جهانی‌تر شدن جهان و آسان‌تر شدن ارتباطات، طبیعی است که شرکت‌های بزرگ به برقراری ارتباط بیشتر نیاز دارند. بنابراین همه سعی می کنند زبان انگلیسی را یاد بگیرند و با آن ارتباط برقرار کنند. در واقع، انگلیسی به یک زبان رایج تبدیل شده است که افراد از کشورها و فرهنگ های مختلف می توانند از آن برای برقراری ارتباط استفاده کنند.

به عنوان مثال، تصور کنید که یک تاجر از ایران که انگلیسی و فارسی صحبت می کند، می خواهد با فردی از آفریقای جنوبی که به زبان انگلیسی و آفریقایی صحبت می کند تجارت کند. با وجود اینکه هر دوی آنها شروع به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در دبستان کرده‌اند، می‌توانند از آن برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند بدون اینکه بدانند چرا باید انگلیسی را یاد بگیریم و آموزش آن را شروع کنیم؟

همانطور که هیروشی میکیتانی، مدیر عامل Rakuten به CNN گفت: “اگر می خواهید تجارت شما در کشورهای دیگر موفق شود، باید دفتر مرکزی خود را بین المللی کنید. از آنجایی که مردم از سراسر جهان انگلیسی می دانند و از آن برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند، برای کارکنان نیز مهم است. انگلیسی را بدانید.انگلیسی بخش مهمی از این فرآیند بین المللی است.

برای کار در شرکت های آمریکایی، استرالیایی و انگلیسی، دانش زبان انگلیسی کافی است. به عنوان یک موسسه آموزشی که به توسعه مهارت‌های انگلیسی تجاری اختصاص دارد، بسیاری از دانشجویان برای مصاحبه‌های زبان انگلیسی مورد نیاز سامسونگ، ال‌جی و سایر شرکت‌های بزرگ کره‌ای به ما مراجعه می‌کنند.

با یادگیری زبان انگلیسی می توانید به خوبی برای مصاحبه با هر شرکت بزرگ و بین المللی آماده شوید. خوشبختانه منابع زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تمرین زبان انگلیسی برای مصاحبه کمک کند.

زبان انگلیسی برای مشاغل مرتبط با سفر، گردشگری و مهمان نوازی بسیار مناسب است.

3. می توانید آموزش بهتری دریافت کنید

دانستن یک زبان خارجی نه تنها قدرت مغز شما را افزایش می دهد، بلکه می توانید از دانش انگلیسی خود برای یادگیری بیشتر و بیشتر چیزهای جدید در جهان استفاده کنید.

این روزها تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسیار آسان است. چه به صورت آنلاین در این کلاس ها شرکت کنید، چه در اسکایپ یا در کلاس درس، گزینه های زیادی وجود دارد.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در یک کلاس موضوعی خاص به زبان انگلیسی شرکت کنید؟

تمام چیزهایی را که می توانید با شرکت در کلاس تاریخ آمریکا، کلاس ریاضی یا کلاس ادبیات انگلیسی به زبان انگلیسی یاد بگیرید، تصور کنید.

این نوع کلاس‌ها که کاملاً به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که در مورد فرهنگ، لحن صدا، زبان بدن، واژگان و زبان عامیانه و همچنین موضوع جالبی مانند تاریخ، ریاضیات یا چیز دیگری که شخصاً از آن لذت می‌برید یاد بگیرید. تو درس بخون، یاد بگیر!

همچنین بسیاری از آثار بزرگ ادبیات، علم، تاریخ و علوم اجتماعی وجود دارد که در اصل به زبان انگلیسی نوشته شده اند. تلاش برای خواندن ترجمه را از دست ندهید در عوض، با خواندن متن اصلی انگلیسی، به قلب (ایده اصلی) آنچه نویسنده سعی دارد بگوید، خواهید رسید.

4. شما می توانید به راحتی به هر نقطه از جهان سفر کنید

هنگام سفر، ارتباط مهمترین بخش سفر شما است. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، هرگز مشکلی نخواهید داشت، زیرا مردم در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند. از هر کشوری که بازدید می کنید می توانید انگلیسی صحبت کنید. البته یادگیری چند کلمه به زبان محلی همیشه ایده خوبی است و نشان دهنده ادب و احترام شماست. انگلیسی به شما کمک می کند تا جزئیات سفر را پیدا کنید.

در بسیاری از جاهایی که سفر خواهید کرد، مردم انگلیسی را برای تجارت مهم می دانند. برای ارتباط با مشتریان باید زبان انگلیسی داشته باشد. در بیشتر هتل ها حداقل یک کارمند انگلیسی صحبت می کند. البته اکثر هتل ها همه کارمندان خود را انگلیسی صحبت می کنند. این امر باعث می شود مشتریان راحت تر آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و پول خود را خرج کنند.

حتی مردم در بازارهای شهرهای کوچک در سراسر جهان می دانند که چگونه با انگلیسی زبانان مذاکره کنند.

متوجه خواهید شد که برخی از بهترین مکالمات شما با افرادی در خیابان خواهد بود که سعی می کنند چیزی به شما بفروشند یا مهارت های مکالمه انگلیسی شما را بهبود بخشند. زبان انگلیسی شکاف ارتباطی در سفرهای شما را پر می کند و سفر را راحت می کند.

5. زبان جهانی را خواهید دانست

این یک واقعیت تاریخی است که قدرت اقتصادی بریتانیا و آمریکا در قرون اخیر زبان انگلیسی را امروزه به طور گسترده ای در دسترس قرار داده است.

نه تنها سفر را آسان‌تر می‌کند، بلکه انگلیسی نیز به شما امکان می‌دهد درباره تحولات بین‌المللی، فرهنگ و مسائل اجتماعی بیشتر بدانید. درک عمیق تری از دیدگاه های مختلف مردم در مورد زندگی به دست می دهد.

می توانید با افرادی که به زبان مادری شما صحبت نمی کنند ارتباط برقرار کنید و می توانید منابع خبری، وبلاگ ها، کتاب ها و هزاران آهنگ دیگر را بخوانید.

دانستن زبان انگلیسی به شما امکان می دهد بخشی از مکالمه بین المللی باشید!

6. شما فرهنگ را می شناسید

زبان و فرهنگ را نمی توان از هم جدا کرد. زبان فرهنگ است و فرهنگ زبان. به زبان ساده، دانستن زبان انگلیسی به شما درک بهتری از افرادی می دهد که در کشورهای انگلیسی زبان زندگی می کنند. دانستن زبان انگلیسی به شما بینش بیشتری در مورد نحوه تفکر، زندگی و کار افراد می دهد.

اگر با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان آشنا نیستید، ممکن است به درک نادرست از آنچه مردم به زبان انگلیسی می گویند منجر شود.

دانستن کلمات و عبارات اساسی کافی نیست. به زبان انگلیسی خوب ارتباط برقرار کنید شما باید چیزهایی مانند لحن صدا، زبان بدن و حالات چهره را بدانید.

یکی از راه‌های بهبود مهارت‌های ارتباطی بین فرهنگی، تمرین استفاده از محتوای معتبر به زبان انگلیسی است.

در این مورد، وب سایت موسسه زبان سریع و برنامه یادگیری زبان می تواند منبع مفیدی باشد، زیرا نه تنها دارای محتوای واقعی به زبان انگلیسی است، بلکه ویژگی های منحصر به فردی مانند فیلم های تعاملی، فلش کارت و آزمون ها را نیز دارد. محتوای ویدیویی. و واژگانی که کلمات را به متن تبدیل می کند.

اگر درک می کنید که کدام کلمات یا عبارات در فرهنگ های انگلیسی زبان قابل قبول و غیرقابل قبول است، می توانید خود را از سوء تفاهم های فرهنگی با دوستان و همکاران انگلیسی زبان خود محافظت کنید.

7. اقدامات در جهت افزایش دانش و علم

انگلیسی زبان علم است. اگر می خواهید علم بیاموزید، آن را به اشتراک بگذارید یا با قدرت صحبت کنید، باید بدانید که این می تواند پاسخی به این باشد که چرا باید انگلیسی یاد بگیریم.

داروسازان، مهندسان و پزشکان در سراسر جهان باید به طور منظم زبان انگلیسی را در کنار سایر دوره های تخصصی مرتبط با رشته خود در دانشگاه مطالعه کنند. در بیشتر موارد، برنامه درسی کلاس دوم آنها به زبان انگلیسی تدریس می شود یا یک کتاب درسی انگلیسی ارائه می شود. اکثر دانشکده های پزشکی در ایالات متحده به زبان انگلیسی به عنوان بخشی از برنامه درسی خود نیاز دارند. البته این روند در بسیاری از کشورهای دیگر نیز مشابه است.

تحقیقات علمی عمدتاً به زبان انگلیسی منتشر می شود و بیشتر چکیده ها (خلاصه های پژوهشی) به زبان انگلیسی نوشته شده اند تا دانشمندان بین المللی بتوانند آنها را بخوانند.

شروع به یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا تحصیل در رشته پزشکی را شروع کنید، به شما کمک می کند مدرک زیست شناسی کسب کنید و ابزار لازم برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های جهان را در اختیار شما قرار می دهد.

8. می توانید افراد بیشتری را ملاقات کنید

شاید رفتن به یک قرار عاشقانه زیبا تمام انگیزه شما باشد.

خوب، خوشحال خواهید شد که بدانید با دانستن زبان انگلیسی تعداد افرادی را که ملاقات خواهید کرد افزایش خواهید داد. سعی کنید با افرادی که انگلیسی صحبت می کنند در یک سایت دوستیابی، فیس بوک یا شبکه های اجتماعی دیگر ملاقات کنید.

انگلیسی زبانان بومی در هنگام برقراری ارتباط با زبان آموزان انگلیسی بسیار فهمیده و صبور هستند. اگر مهارت های انگلیسی شما هنوز کامل نیست نگران نباشید. شما در حال حاضر بسیار جالب هستید زیرا دو زبانه هستید!

9. می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

فکر نمی کنم کسی باشد که دوست نداشته باشد به زبان دیگری صحبت کند. زیرا این مهارتی است که همه دوست دارند به رزومه خود اضافه کنند. شما می توانید با مطالعه کمی روزانه به این مهارت مسلط شوید. سپس می توانید به توانایی خود در برقراری ارتباط با افراد مختلف افتخار کنید.

یادگیری زبان سخت است و همه این را می دانند. مردم به طور خودکار به تعهد شما برای یادگیری و حفظ زبان انگلیسی شما احترام می گذارند. توانایی شما در کمک و ارتباط با مردم به شما کمک می کند تا احترام به دست آورید.

مردم به شما نگاه می کنند تا درباره شما و دیدگاه شما نسبت به چیزها بیاموزند. آنها به شما و تجربیات شما در زندگی علاقه مند هستند. آنها می خواهند افکار، امیدها، ترس ها و نگرش های مردم از فرهنگ های دیگر را بدانند. هرچه بیشتر در مورد آنها بدانید، احساس خاص و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت!

10. صحبت کردن به زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به دنیای سرگرمی را می دهد

بسیاری از بهترین فیلم ها، کتاب ها و موسیقی جهان به زبان انگلیسی منتشر و تولید می شوند. بنابراین با یادگیری زبان انگلیسی به سرگرمی های زیادی دسترسی خواهید داشت و می توانید درک فرهنگی بیشتری داشته باشید.

اگر انگلیسی صحبت می کنید، برای لذت بردن از کتاب ها، آهنگ ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود نیازی به ترجمه یا زیرنویس ندارید. تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به زبان انگلیسی نیز یک راه عالی و سرگرم کننده برای یادگیری است!

دکمه بازگشت به بالا