برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

بهترین برند برای روتین مو

مراقبت مو اگر با استفاده از محصولات مناسب و به صورت صحیح انجام شود، قطعا نتیجه ای به زیبایی داشتن موهای سالم و ابریشمی در بر خواهد داشت. قبل از هر چیز، مویی زیبا است که سالم باشد. سلامت مو در اولویت قرار دارد؛ چرا که به دنبال آن نرمی، لطافت، درخشانی و زیبایی موها نیز همراه است. شما باید متناسب با جنس و نوع موهایتان، یک روتین مراقبتی مناسب داشته باشید. برای داشتن یک روتین مناسب لازم است تا از  ژل مو ویتابلا استفاده کنید.

برای مراقبت مو به چه محصولاتی نیاز داریم؟

اطلاعاتی که در سایت مراقبت از مو می خوانید، هرگز به تنهایی کافی نیست. شما باید برای مراقبت مو به سراغ محصولاتی بروید که به سلامت موهایتان آسیبی وارد نکنند. قطعا خرید گران قیمت ترین شامپوی خارجی یا سایر محصولات دیگر، و صرفا قیمت کرم موی سر ویتابلا به سلامت و زیبایی موهای شما کمکی نمی کند. لازم است تا ابتدا محصولات مراقبت از مو را بشناسید و با کارایی آنها آشنا شوید. پس از آن می توانید متناسب با نوع نیازتان از آنها استفاده کنید. آیا می دانید منظور از محصولات مراقبت مو چیست؟

ژل موی سر ویتابلا

به طور کلی مراقبت مو و داشتن یک روتین سالم برای حفظ سلامت، نگهداری، مراقبت و زیبایی موها به سه مرحله تقسیم می شود. مرحله اول آبرسانی و شستشوی موها، مرحله دوم محصولات مراقبتی و مرحله سوم محصولات حالت دهنده و فیکس کننده. قطعا زمانی که صحبت از محصولات مراقبت از موی چرب، معمولی و یا خشک می شود اولین محصولی که به ذهنتان می رسد، است. شامپو یکی از اصلی ترین محصولاتی است که برای مراقبت و نگهداری از مو باید از آن استفاده کرد. به غیر از شامپو محصولات دیگری نیز هستند که باید در روتین مراقبتی خود قرار دهید.

روتین مراقبت مو به محصولاتی همچون شامپو، ماسک مو، سرم مو، موس یا فوم، محافظ حرارتی مو یا دوفاز، حالت دهنده و نرم کننده مو، محصولات تقویتی جهت جلوگیری و کنترل ریزش مو و برس مناسب نیاز دارد.

نحوه مراقبت از انواع مو + معرفی محصولات مناسب

مراقبت مو باید بر اساس جنس و نوع موها انجام شود. شما باید بدانید که با استفاده از چه محصولاتی و چطور باید از موهای خود مراقبت کنید. اگر موهای چرب، خشک، معمولی، مجعد، فر یا وزی دارید، بهتر است تا نحوه مراقبت از آن را یاد بگیرید؛ آن هم به صورت اصولی.

موی معمولی

موی معمولی به مویی گفته می شود که نه خشک باشد نه چرب. اگر جنس موهایتان معمولی است حتما یک روز در میان یا سه روز در میان موهایتان را بشویید. هیچ نظم و قانون خاصی برای شستشوی موها وجود ندارد. هر زمان که احساس کردید موهایتان چرب است، باید نسبت به شستشوی آن اقدام کنید. برای موهای معمولی می توانید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. موهای معمولی نیازی به شامپوهای خیلی قوی ندارند. شما باید سراغ شامپوهایی بروید که موهایتان را خیلی خشک نکنند. در روتین مراقبت مو معمولی می توانید از یک نرم کننده با بافت سبک که فاقد هرگونه حالت دهنده است، استفاده کنید. اگر موهایتان کم حجم باشد، استفاده از موس حجم دهنده برای موهایتان مناسب است.

موی چرب

مراقبت مو چرب باید به گونه ای باشد که هم چربی مو کنترل شود و هم آبرسانی به موها انجام شود. هر روز یا یک روز در میان موهایتان را با شامپوی مناسب شستشو دهید. بهتر است تا برای شستشوی موی چرب از شامپوهایی که فرمولاسیون قوی تری دارند استفاده کنید. و تغذیه ساقه موهایتان توصیه می شود. محصولات مراقبت از موی چرب نباید باعث خشکی بیش از حد موها شوند. بنابراین به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین استفاده از سرم مو نیز برای کسانی که موهای چربی دارند، توصیه می شود.

موی فر و مجعد

برای مراقبت مو فر و مجعد شما باید حساسیت های لازم را به خرج دهید. حتما باید 3 یا 4 روز در میان موهایتان را با استفاده از شامپو بدون سولفات بشویید. شامپوهایی که حاوی سولفات هستند، وز و مجعد شدن موها را تشدید می کنند. موهای فر و مجعد معمولا بسیار خشک و شکننده هستند. به همین منظور بهتر است تا یک ساعت قبل از حمام حتما از روغن های تقویتی برای ماساژ ریشه مو و پوست کف سر استفاده کنید. مراقبت بعد از حمام نیز شامل استفاده از یک حالت دهنده و یا کرم موی مناسب می شود. بسته به نوع نیاز موهایتان باید از موس یا کرم موی مناسب استفاده کنید.

موهای خشک به سرعت وز می شوند و ظاهر بدی را به وجود می آورند. روتین مراقبت مو خشک بدین صورت است که از شامپوهای ملایم و فاقد سولفات برای شستشو استفاده شود. همچنین از ماسک موی مناسب برای تغذیه و حفظ رطوبت موها استفاده شود.

معرفی بهترین محصولات مراقبت از مو خارجی

همانطور که متوجه شدید برای مراقبت مو لازم است تا از محصولات مناسب استفاده کنید. البته باید حتما به خوبی جنس و نوع نیاز موهایتان را بشناسید و سپس از محصولات مراقبت از مو استفاده کنید. نیازی نیست تا به سراغ سایت مراقبت از مو بروید تا با محصولات باکیفیت آشنا شوید.

شامپو بیوتین و کافئین ضد ریزش اربن کر سری اکسپرت

شامپو اربن کر یکی از بهترین محصولات مراقبت مو است که به کسانی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند، توصیه می شود. این شامپو ضد ریزش مو بوده و باعث تقویت موها می شود. اگر موهای معمولی یا ضعیفی دارید، استفاده از شامپو بیوتین و کافئین اربن کر به شما توصیه می شود. این محصول فاقد هرگونه ماده شیمیایی، پارابن و.. بوده و به خوبی فولیکول های مو را تقویت می کند. در صورتی که موهای خود را با این شامپو شستشو دهید، علاوه بر تقویت مو و ، از عوامل آسیب زای محیطی نیز موهایتان را محافظت می کنید.

شامپو اربن کر بیوتین و کافئین بسیاری از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز موها را در خود جای داده است. به همین علت شما می توانید برای افزایش تراکم و حجم موها، متوقف کردن ریزش موها و به طور کلی مراقبت از موها از این شامپو در روتین مراقبتی خود استفاده کنید. استفاده از این شامپو برای انواع موها و خصوصا موهای ضعیف، خشک و شکننده توصیه می شود.

شامپو خشک حجم دهنده اربن کر

یکی دیگر از محصولات مراقبت مو ، شامپو خشک و حجم دهنده آن است. افرادی که به شستشوی موهای خود حساس هستند اما در عین حال شرایط آنها به گونه ای است که به آب دسترسی ندارند، می توانند از این محصول استفاده کنند. این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن کثیفی ها، چربی ها و آلودگی های مو را از بین می برد و به آبکشی نیازی ندارد. برای جلوگیری از وز شدن موها و همچنین برای آراستگی موها می توانید از این محصول استفاده کنید. خوب است تا بدانید این محصول از موها در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

این محصول اربن کر فاقد تست حیوانی، فاقد سولفات، سیلیکون و ترکیبات شیمیایی مضر است. همچنین رایحه ماندگار و مطبوعی دارد. بنابراین اگر مشغله کاری زیادی دارید یا دائما در سفر هستید، می توانید از این محصول استفاده کنید. این شامپو به موها آسیبی نمی رساند و باعث ریزش مو و یا ضعیف شدن موها نمی شود.

شامپو فاقد سولفات شی باتر و چای ترش موی فر اربن کر

از دیگر محصولات مراقبت مو، شامپو فاقد سولفات شی باتر و چای ترش اربن کر است. این محصول دارای ترکیبات غنی و گیاهی بوده و برای کسانی که موها فر و مجعدی دارند، بهترین انتخاب است. این مدل شامپوی اربن کر فاقد سولفات، پارابن، سیلیکون و ترکیبات شیمیایی مضر برای موها بوده و از آنها در برابر عوامل آسیب زا محافظت می کند. خوب است تا بدانید شامپو شی باتر و چای ترش اربن کر سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها بوده و علاوه بر تغذیه رسانی، آبرسانی به موها را نیز انجام می دهد. اگر در کنار این محصول از اسکراب سر اربن کر استفاده کنید، قطعا با نتیجه بهتری روبرو می شوید.

این محصول فاقد تست حیوانی بوده و به محیط زیست و موجودات زنده هیچ آسیبی وارد نمی کند. استفاده از این به عنوان یک نرم کننده، شوینده، تقویت کننده، مرطوب کننده و درخشان کننده مو به شما توصیه می شود. همچنین باید بدانید که این محصول به کاهش موخوره، الکتریسیته مو و خشکی و شکنندگی موها کمک می کند.

مراقبت مو نیازمند محصولاتی با فرمولاسیون غنی است. یکی دیگر از شوینده های مناسبی که می توانید از آن استفاده کنید، شامپو آرگان هربال اسنس است. شامپو هربال اسنس بدون سولفات یک شامپوی ترمیم کننده است که برای موهای خشک و ضعیف گزینه ایده آلی می باشد. حتی کسانی که موهای چرب یا معمولی دارند نیز می توانند از این محصول برای شستشو و مراقبت موهایشان استفاده کنند. در سایت مراقبت از مو یکی از پرطرفدارترین ها است. آیا می دانید به چه علت؟ زیرا این شامپو از ترکیباتی مانند روغن آرگان اصلی و خالص تهیه شده است.

شامپو هربال اسنس به تمام کسانی که می خواهند ساقه و ریشه موهایشان را تقویت و ترمیم کننده، توصیه می شود. این شامپو کاملا مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و 95 درصد فرمولاسیون آن را ترکیبات طبیعی تشکیل داده اند.

شامپو آرگان و کراتین بیوتی گرل

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید به عنوان یک محصول مراقبت از مو از آن استفاده کنید، شامپو آران و کراتین بیوتی گرل است. افرادی که موهای وز و مجعدی دارند، می توانند از این شامپو برای افزایش درخشندگی، شادابی و ترمیم بافت های آسیب دیده موهایشان استفاده کنند. این محصول دارای خاصیت ترمیم کنندگی برای موها است. معمولا موهای فر، وز و مجعد و موهای خشک بیشترین آسیب را تجربه می کنند.

برای جلوگیری از این آسیب ها و همچنین ترمیم بافت های آسیب دیده باید از محصولی استفاده کرد که فرمولاسیون مناسب و مرتبطی داشته باشد. این شامپو همانطور که از نامش پیداست، حاوی روغن آرگان و کراتین است. این دو ترکیب باعث تقویت موها و جلوگیری از آسیب و شکنندگی آنها می شوند. شما می توانید برای براق شدن و درخشندگی موهایتان و همچنین رفع وز و خشکی مو، از این محصول استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال استفاده از وسایل حرارتی یا رنگ و دکلره موهایتان آسیب دیده باشد، می توانید با استفاده از این محصول نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

همانطور که متوجه شدید ماسک مو  و ماسک صورت ویتابلا یکی از محصولات مراقبت مو و مراقبت از پوست صورت است که به تغذیه رسانی و آبرسانی ساقه مو کمک زیادی می کند. افرادی که موهایشان را رنگ و دکلره می کنند بیشتر از دیگران به ماسک مو نیاز دارند. ماسک مو بنفش بیوتی گرل یکی از بهترین ماسک موها برای کسانی است که موهایشان را رنگ و دکلره کرده اند. این ماسک مو به تثبیت رنگ مو کمک زیادی کرده و تناژ زردی یا نارنجی موها را از بین می برد. همچنین باعث افزایش دوام و ماندگاری رنگ، روی موها می شود.

ماسک موی قوی سری Intense Keratin اربن کر

بعد از شامپو درخت چای اربن کر و شامپو بیوتین و کافئین اربن کر، استفاده از ماسک موی قوی اربن کر به کسانی که با خشکی و آسیب دیدگی موهایشان روبرو هستند، توصیه می شود. این ماسک مو یک محصول تقویتی و ترمیمی برای موها است. هیچ ترکیبات مضری در این محصول وجود نداشته و استفاده از آن به بازسازی تارهای آسیب دیده و شکننده مو کمک زیادی می کند. این ماسک مو بدون بوده و به طبیعت و اکوسیستم هیچ آسیبی وارد نمی کند. افرادی که موهای مات و کدری دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. این ماسک مو فرمولاسیون چرب و سنگینی ندارد و ظاهر بدی برای موها به وجود نخواهد آورد.

کرم مو روغن آرگان و کراتین اربن کر

برای مراقبت مو می توانید سراغ کرم مو اربن کر بروید. ترکیبات غنی این محصول مانند آرگان، کراتین، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب آن باعث ترمیم تارها آسیب دیده، افزایش استحکام و مقاومت موها، صاف و درخشان شدن موها، افزایش تولید کلاژن سازی در موها و افزایش نرمی و لطافت موها می شود.

دکمه بازگشت به بالا