فرهنگ و هنر

دانلود آهنگ از اسپاتیفای و موزیکدل

دانلود آهنگ از اسپاتیفای و موزیکدل

به جرئت می‌توان گفت اسپاتیفای و موزیکدل بهترین روش برای دانلود آهنگ جدید هستند که با ورود به سایت و نرم افزار Spotify می‌توانید جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی را گوش دهید و دانلود کنید. همچنین سایت موزیکدل نیز مناسب برای دانلود آهنگ جدید ایرانی است و بروزترین موزیک های ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای و موزیکدل

نرم افزار اسپاتیفای یکی از محبوب ترین برنامه های دانلود آهنگ در دنیا است و شما تنها می‌توانید با خرید اکانت پریموم به صورت ماهانه و سالانه به تمامی آهنگ های جدید دسترسی داشته باشید. قیمت خرید اشتراک اسپاتیفای ماهانه 10 دلار است و شما نمی‌توانید بدون خرید اکانت به دانلود آهنگ اقدام کنید.

برای دانلود آهنگ های جدید از اسپاتیفای مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نرم افزار Spotify را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید یا اگر حسابی ندارید با وارد کردن ایمیل و پسورد یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
  2. گزینه Your Library را انتخاب کنید.
  3. گزینه Playlists کلیک کنید تا وارد لیست پخش حساب کاربری خود شوید.
  4. برای دانلود playlist های Spotify یکی از لیست های پخش خود را انتخاب کنید و برای دانلود آلبوم از Spotify یک آلبوم از قسمت Albums انتخاب کنید.
  5. حالا بر روی گزینه ی خاکستری Download کلیک کنید.
  6. حالا می‌توانید بدون اینترنت نیز آهنگ هایی که دانلود کرده اید را در اسپاتیفای گوش دهید و لذت ببرید.

نحوه دانلود آهنگ از موزیکدل

سایت موزیکدل یکی از محبوب ترین وبسایت های دانلود آهنگ است که شما به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک می‌توانید تمامی آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی و خارجی را با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود کنید. با استفاده از موزیکدل شما این امکان را دارید که اهنگ های روز را با کیفیت 320 دانلود کنید و با سرچ نام خواننده به تمامی آهنگ و آلبوم های هر خواننده دسترسی داشته باشید.

برای دانلود آهنگ جدید از موزیکدل مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد سایت موزیکدل به آدرس https://musicdel.ir/fa شوید.
  2. سپس آهنگ مد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. بعد از انتخاب آهنگ یا خواننده مد نظر خود وارد صفحه تک آهنگ می‌شوید. به پایین تر اسکرول کنید و لینک های دانلود با کیفیت 320 و 128 را مشاهده می‌کنید.
  4. در موزیکدل موزیک ویدیو یا تیزر های جدید نیز در تک آهنگ های خواننده ها قرار می‌گیرد که با کیفیت بالا می‌توانید دانلود نمایید.
  5. حالا می‌توانید بدون اینترنت نیز آهنگ هایی که در موزیکدل دانلود کرده اید را در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود گوش دهید.

یکی دیگر از روش های دانلود آهنگ عضویت در کانال تلگرام موزیکدل به آدرس https://t.me/musicdel_ir است. تمامی آهنگ های جدید از خواننده های معروف بلافاصله بعد از معرفی در کانال تلگرام موزیکدل قرار می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا