اقتصادیبرترین های کار و کسبعمومی

طراحی دکوراسیون مغازه دوربین مدار بسته

اهمیت دکور مغازه دوربین مدار بسته

اشاره کردیم که امروزه بر اساس اصول روانشناختی، طراحی داخلی مغازه تجاری به صورت مناسب تاثیر بسیاری بر افزایش جلب مشتریان خواهند داشت. به هر حال هنگام خرید، چشم مشتریان اولین رویارویی را با فروشگاه های مختلف خواهد داشت که می تواند منجر به جذب آنان گردد. در اجرای دکوراسیون دوربین مداربسته به وسیله تیم متخصص طراحان دکوراسیون داخلی، پارامترهایی مانند نوع کسب و کار و نیازمندی های آن، تحلیل برخورد و رفتار مشتریان، اصول به روز در طراحی معماری داخلی مردن، سنتی و کلاسیک و سایر پارامترهای تخصصی در نظر گرفته می شوند تا علاوه بر ایجاد جلوه زیبا در فروشگاه، از بخش های مختلف آن هم به صورت مناسب و بهینه استفاده گردد. بعد از آنالیز های لازم به وسیله تیم متخصص طراحی دکوراسیون مغازه دوربین مداربسته، در نهایت با درنظر گرفتن سلیقه صاحبان فروشگاه، متعادل ترین طرح با بهینه سازی در هزینه ها و تخهمین لازم برای نهایی سازی پروژه، به اطلاع مشتریان رسانده می گردد.

هنگام دکور فروشگاه دوربین مداربسته، باید به چه نکاتی توجه گردد؟

طراحی طلافروشی مدرن: علی رغم اینکه بیشتر فعالیت های مرتبط با دکور دوربین مداربسته به وسیله تیم متخصص و حرفه ای متشکل از طراحان دکوراسیون داخلی انجام می گردد، اما هر چقدر اطلاعات شما هم در این زمینه بیشتر باشد، می توانید در نهایت شاهد نتیجه بهتر و ایجاد فضای مجذوب نماینده و زیبا در فروشگاه خود باشید که منجر به افزایش مشتری و در نهایت افزایش عایدی شما خواهد شد. در ادامه به معرفی مهم ترین نکات در رابطه با طراحی دکوراسیون دوربین مدار بسته می پردازیم.

طراحی دکور صرافی:متراژ و ابعاد فروشگاه از اولین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برای فروشگاه های با متراژ بزرگتر، با استفاده از پارتیشن بندی و جداسازی بخش های مخلف فروشگاه مثلا صندوق، بخش فروش، تعمیر و غیره می تواند باعث افزایش سرعت در رسیدگی به مشتریان و جل رضایت بیشتر آن ها گردد. در رابطه با فروشگاه های متراژ کوچک هم می توان از رنگ های روشن در طراحی داخلی استفاده کرد که باعث بزرگتر به نظر آمدن فضای داخلی فروشگاه می گردد.

نحوه چیدمان و قراردادن اجناس هم در ویترین فروشگاه و هم در بخش های دیگر هم بسیار مهم است. در این مورد قراردادن مناسب دوربین مدار بسته هم مهم است. در بیشتر موارد هم به لحاظ امنیتی و هم از نظر زیباسازی محیط فروشگاه و بدین منظورکه دوربین های مدار بسته در معرض دید مشتریان قرار بگیرند، از قفسه های شیشه ای شیک و زیبا برای جاگرفتن دوربین ها استفاده می گردد. توجه به این موارد در دکور دوربین مدار بسته، علاوه بر زیباسازی، از وارد شدن خسارت به اجناس داخل مغازه هم جلوگیری می نماید.

قرار دادن دفترچه های راهنما و بروشورهای تبلیغاتی مربوط به شرکت ها و برندهای تولیدنماینده دوربین های مداربسته، هم باعث دسترسی بیشتر مشتریان به اجناس فروشگاه شما و هم باعث افزایش اطلاعات انان و در نتیجه اعتماد به شما می گردد. طراحی فضای مناسب برای دفترچه ها و بروشورها با رنگ های مجذوب نماینده و مناسب، از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون مغازه دوربین مدار بسته محسوب می گردد.

نورپردازی مجذوب نماینده و باکیفیت هم از دیگر عواملی است که در دیده شدن اجناس الکترونیکی مانند دوربین های مداربسته در داخل فروشگاه اهمیت زیادی خواهد داشت. تامین روشنایی لازم باعث خواهد شد تا مشتریان در لحظه ورود به فروشگاه شما احساس بهتری داشته و برای تماشا کالاهایی که برای فروش دارید، بیشتر کنجکاو شوند.

عموما فروشگاه هایی که به عرضه و فروش دوربین مداربسته و سایر لوازم الکترونیکی می نمایند، عموما باید فضای آزاد بیشتری برای گردش مشتریان در فروشگاه داشته باشند. بنابراین پیاده سلزی طراحی ها و ویترین های پیچیده و شلوغ در فروشگاه های با تراژ کوچک پیشنهاد نمی گردد.

اسم برای مغازه دوربین مداربسته |دکور مغازه کابینت سازی

جلب مشتری با طراحی مناسب فروشگاه دوربین مداربسته

توجه به تمامی نکات مطرح شده می تواند یاری فراوانی برای طراحی دکوراسیون مناسب برای فروشگاه شما داشته باشد تا بتوانید دوربین های مداربسته داخل فروشگاهتان را بیشتر در معرض بازدید و خرید مشتریان قرار دهید. البته در این مورد یقینا نظر نهایی را باید یک تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی با مشورت شما ارئه کند تا نتیجه بهتری حاصل گردد.

از دیگر ویژگی های خدمات پایا دکور این است که برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه یک تحقیق کلی از نیازمندی های آن کسب و کار ، تحلیل رفتار و نیازهای مشتریان، تازه های دنیای معماری در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و سنتی … صورت خواهد گرفت تا در نهایت بتوان طرحی را ارائه داد که علاوه بر رفع نمودن نیاز ها و پوشش دهی سلیقه و نظر شخص کارفرما با مدرن ترین و جدیدترین های روز هماهنگی داشته باشد و بتواند تا مدت ها مورد توجه مشتریان قرار گیرد. مجموعه ی پایا دکور آماده ی ارائه ی خدمات طراحی دکور داخلی به کلیه ی مغازه ها و فروشگاه هایی است که در صنف فروش و نصب دوربین مدار بسته فعالیت دارند.

به این منظور هم تمامی مواردی که تاکنون گفته شده است مورد توجه قرار خواهد گرفت و حتی گزینش و انتخاب متریال های لازم جهت اجرای دکوراسیون نیز با توافق بین کارفرما و طراح صورت خواهد گرفت و همچنین تناسب و کارایی آن متریال ها با نوع بیزینس سنجیده خواهد شد. آن دسته از عزیزانی که می خواهند از نزدیک با نحوه ی کار و خدمات ما آشنا شوند می توانند به صورت تلفنی یا حضوری از جلسه ی توجیهی یا مشاوره رایگان مجموعه استفاده نمایند. در صورت نیاز به بازسازی و اجرای مجدد نیز ما با بررسی آن چه برای ارتقا و افزایش زیبایی، کارایی و جذابیت کسب و کارتان ضرروی است، سعی خواهیم داشت تا به بهترین شکل پروژه را عملی کرده و به انجام رسانیم.

بازسازی و ریدیزاین دکوراسیون می تواند شامل مواردی همانند طراحی مجدد، تعویض پارتیشن و پنل ها، مرمت و بنایی، نقاشی دیواری، تعویض دیوار پوش و کف پوش ها، اجرای سقف کاذب، اصلاح نور پردازی و …. باشد. لازم به ذکر است که قبل از شروع پروژه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه دوربین مدار بسته حتما یک نمونه ی سه بعدی که از طریق نرم افزارهای تخصصی کامپیوتری طراحی و شبیه سازی شده است در اختیار کارفرما قرار داده می شود تا بررسی شده و قبل از شروع پروژه، تغییرات لازم در آن اعمال گردد.

  • توجه به ابعاد و متراژ فروشگاه عامل مهمی برای تعیین دکور داخلی است. در فضاهای بزرگ می توان با استفاده از پارتیشن ها و یا چیدمان های مختلف بخش های مختلف آن مغازه ( صندوق- فروش- تعمیر ) را از یکدیگر تفکیک نمود و به این شیوه موجب افزایش سرعت سرویس دهی به مشتریان شد.
  • توجه به نحوه ی قرار دادن، چیدمان و در معرض نمایش گذاشتن اجناس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و البته با توجه به اینکه دوربین مدار بسته کالای خاصی است و باید موارد امنیتی لازم را نیز رعایت نمود، بهتر است از قفسه های شیشه ای استفاده گردد که علاوه بر اینکه مشتری می تواند ظاهر دوربین ها را به خوبی مشاهده کند، از به وجود آمدن خسارات احتمالی برای کالا ها جلوگیری خواهد شد.
  • قرار دادن برخی از بروشورهای تبلیغاتی محصولات و راهنماهای مرتبط با برندهای تولید کننده ی انواع مدار بسته به گونه ای که در فروشگاه شما در دسترس مشتریان قرار گیرد باعث افزایش اطلاعات آنان نسبت به محصولاتی که عرضه می نمایید، خواهد شد.
  • برای مشاهده و نمایش بهتر کالاها و می توانید نور پردازی محیطی صحیحی را اجرا نمایید. تامین روشنایی لازم باعث می شود تا مشتریان در هنگام ورود به فروشگاه شما احساس بهتری داشته باشند و نسبت به دیدن کالاهایی که برای فروش دارید، کنجکاو شوند.
  • طراحی دکوراسیون مغازه دوربین مدار بسته باید به گونه ای باشد که فضای لازم برای گردش آزادانه ی مشتریان در مغازه وجود داشته باشد، پس اگر متراژ داخلی زیاد بزرگ نیست از پیاده سازی دکورهای شلوغ و استفاده از ویترین های بزرگ اجتناب نمایید
دکمه بازگشت به بالا