برترین های کار و کسبعمومی

فرق بین گن تاپی و گن کمری

گن لاغری ساعت شنی مدل تاپی بند پهن که در این پست خدمت شما معرفی میکنیم یک گن عالی برای لاغری شکم و پهلو است که قسمت پشت و بالای خط سوتین شما را هم پوشش می دهد و دارای بند پهن رکابی در قسمت شانه می باشد که اذیت کننده نیست و بسیار راحت است. با خرید گن آنچری ، شما می‌توانید به سرعت و بدون مشکل به جسمی لاغر و زیبا دست یابید . گن ساعت شنی تاپی برند آنچری اورجینال از جنس لاتکس ساخته شده است و قسمت داخلی گن یک لایه از جنس اسپاندکس دارد که به ضد حساسیت شدن کار خیلی کمک می کند.

گن ساعت شنی تاپی بهتره یا ساده؟

این سوال که گن ساعت شنی تاپی بگیریم یا مدل کمری سوال خیلی از مشتریان ماست. دوستان توجه کنید که اصلی ترین تفاوت گن شنی تاپی و کمری پوشش دادن قسمت پشت و بالای خط سوتین می باشد. مدل تاپی (هم تاپی بند نازک و هم تاپی بند پهن) ناحیه پشت و بالای خط سوتین را پوشش می دهند و از قسمت جلو تا زیر سینه را پوشش می دهند. مدل شکمی یا همان مدل کمری گن ساعت شنی هم فقط برای پوشش شکم و پهلو است و از قسمت پشت تا خط سوتین را می پوشاند.

پس کاملا بستگی به نیاز شما دارد که بخواهید مدل تاپی تهیه کنید یا مدل شکمی بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند چون مدل تاپی لول نمی شود باید مدل تاپی تهیه کنند که این موضوع کاملا اشتباه است. نه مدل شکمی نه مدل تاپی هیچ کدام مشکل لول شدن و جمع شدن را ندارند به خاطر فنر های عمودی که داخل گن کار گذاشته شده است. بین مدل تاپی بند پهن و تاپی بند نازک هم اگر شک دارید که کدام مدل برای شما مناسب است باید بگوییم که هر کدام معایب و مزایای خاص خودشان را دارند که ما در اینجا به آنها اشاره می کنیم و تصمیم نهایی با شماست.

گن شنی مدل تاپی بندنازک دارای بند سوتینی و قابل تنظیم روی قسمت شانه است که از زیر لباس هم راحت تر می توان بند های نازک آن را پنهان کرد. قیمت گن آرتان ممکن است در بازه‌های مختلف زمانی نظیر فصل تخفیفات یا تازه واردشدن مدل‌های جدید تغییر کند . ولی بند نازک برای برخی افراد در استفاده های طولانی مدت ممکن است اذیت کننده باشد و روی شانه خط بیاندازد. گن شنی تاپی بند پهن دارای بند رکابی و پهن روی شانه می باشد و نمی توان بندهای آن را تنظیم کرد و ثابت می باشد. از زیر لباس مجلسی هایی که قسمت شانه باز باشد هم پنهان کردن بند روی شانه چندان راحت نخواهد بود. ولی در استفاده های روزانه طولانی مدت گن ساعت شنی تاپی بند پهن راحت تر است و روی شانه خط نمی اندازد.

موارد استفاده از گن ساعت شنی تاپی

از گن ساعت شنی می توان برای بعد از عمل لیپوماتیک استفاده کرد و این گن کمک بسیار زیادی به فرم دهی هرچه بهتر شکم و پهلو بعد از عمل لیپوماتیک و یا ابدومینوپلاستی میکند. برای بعد از زایمان جهت از بین بردن چین و چروک های شکم و افتادگی شکم می توانید از این استفاده کنید که تاثیر بسیار بالایی در فرم دهی به بدن و برگشتن به فرم قبل از زایمان می کند. به همراه ورزش و پیاده روی و باشگاه می توانید از این گن برای لاغری شکم و پهلو و دست یابی به فرم ایده آل بدن خود استفاده کنید. در منزل و موقع کار پشت میز و … هم می تواند گن شنی را ببندید و به صورت مستمر و روزی 10 الی 12 ساعت از این گن استفاده کنید که تاثیر معجزه آسای آن در لاغری شکم و پهلو را ببینید.

فرق بین گن تاپی و گن کمری گن ساعت شنی تاپی با بند قابل تنظیم گن ساعت شنی تاپی برای افرادی کاربرد دارد که در قسمت پشت کمر و در ناحیه زیر بغل چربی انباشته شده زیادی دارند. فروش گن لاغری زنانه یکی از مهمترین مؤلفه‌های صنعت لباس زیر است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و مواد با کیفیت برتر، به بهبود شکل بدن و ایجاد تجربه راحتی برای بانوان می‌پردازد . این گن از آنجایی که دارای بند قابل تنظیم می‌باشد نسبت به توع بند ثابت کمر را کمتر می‌پوشاند بنابراین برای پوشیدن لباس پشت باز محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند. گن ساعت شنی جلیقه ای مانند مدل قبلی برای افرادی مناسب است که چربی زیادی در ناحیه پشت کمر و زیر بغل دارند ولی این مدل کمر را بیشتر پوشش می‌دهد و قابلیت تنظیم قد ندارد.

گن کمری یا گن شکمی بدون بند

این نوع گن لاغری ساعت شنی برای افرادی مناسب است که سایز متوسطی دارند و قصد دارند سایز خود را ۱ الی ۲ سایز کاهش دهند. ولی برای افرادی که چربی پشت کمر و زیر بغل دارند مناسب نیست و باید از گن ساعت شنی تاپی با بند قابل تنظیم استفاده کنند. گن ساعت شنی کمری برای فعالیت‌های ورزشی سبک و کارهای روزانه و محل کار مناسب می‌باشند گن ساعت شنی 27 فنره کمری لیدی کلمبیا جدید با داشتن تعداد فنر بیشتر نسبت به مدل های قبلی فرم دهی بهتری در ناحیه شکم و پهو ایجاد کرده و قوس بیشتر و طبیعی تری به کمر می دهد و با داشتن 6 ردیف قزن برای تنظیم سایز یک گن بسیار ایده آل و بهینه برای لاغری شکم و پهلو است.

4 عدد فنر یدکی هم به همراه گن برا شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل برای فنر ها بتوانید از آنها استفاده کنید. البته در یک سال اول مشکلی برای فنر ها پیش نمیایدتفاوت گن ساعت شنی 27 فنره با گن ساعت شنی 25 فنره و 9 فنره گن ساعت شنی 27 فنره کمری لیدی کلمبیا اصلی تفاوتی که با مدل های 9 فنره و 25 فنره قبلی دارد فقط روی تعداد فنر ها نیست. از نظر جنس هم خیلی بهتر و بهینه تر شده است. به طوری که گن ساعت شنی 27 فنره کمری محکم تر از مدل های قبلی است و ایستایی و فرم دهی نسبتا بهتری هم دارد و بسیار ظریف تر دوخت و طراحی شده و پوشیدنش از زیر لباس های خیلی جذب راحت تر شده.

لایه پنبه مانند اسپاندکس که در داخل گن تعبیه شده کیفیت بهتری دارد و مقاومت قزن ها در برابر فشار هم بیشتر شده.  همه این عوامل باعث می شود که به جرات بگوییم گن ساعت شنی لیدی کلمبیا از گن های ساعت شنی آنچری قبلی چیزی کم ندارد و چه بسا بهتر هم هست. وسایزبندی گن ساعت شنی لیدی کلمبیا اصلی ترین عاملی که در تعیین سایز گن ساعت شنی تاثیر می گذارد اندازه دور شکم یا همان دور ناف است. برای اینکه مناسب ترین سایز گن ساعت شنی را تهیه کنید یک متر خیاطی بردارید و یک دور کامل دور کمر خود حلقه کنید(از روی قسمت ناف) و عدد به دست آمده به سانتیمتر را یادداشت کنید.  اندازه دور ناف شما سایز گن ساعت شنی را مشخص می کند.

به طور کلی در نظر داشته باشید که گشاد ترین حالت گن ساعت شنی 27 فنره 6 قزنه باید به زور برای شما قابل بستن باشد. یعنی وقتی گن را روی قزن اول می بندید به سختی بسته شود و بعد از مدتی استفاده که سایزتان کم شد بتوانید از ردیف های بعدی قزن ها استفاده کنید. اگر در همان اول روی ردیف دوم و سوم به راحتی توانستید گن را ببندید سایز گن ساعت شنی برای شما بزرگ است و بهتر است سایز کوچکتر تهیه کنید. این یک قاعده کلی در تعیین ساز گن ساعت شنی 27 فنره و 9 فنره و … است و اینکه گن باید یک سایز از سایز اصلی تان کوچکتر باشید یا موارد اینچنینی صحت ندارند. بعد از یک سال استفاده مستمر ممکن است به فنر احتیاج پیدا کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا