برترین های کار و کسببین الملل

مهاجرت به کانادا: چگونه می‌توان ویزای مناسب خود را انتخاب کرد؟

اگر جزو افرادی هستید که به فکر مهاجرت به کانادا هستید اما نمی‌دانید با توجه به شرایطتان چه مسیرهای مهاجرتی برای شما وجود دارد، مطالعه این بخش از مقاله به شما کمک می‌کند تا بدانید تچربه ایرانیان از کانادا جطور است و جزو کدام دسته از متقاضیان هستید و متناسب با گروهی که در آن قرار دارید، چه مسیرهایی برای مهاجرت‌ شما به کانادا وجود دارد.

با توجه به شرایطتان ممکن است در بیش از یک گروه قرار بگیرید. تصمیم خود را برای مهاجرت به کانادا گرفته‌اید؟ خبر خوبی برایتان داریم! کانادا قصد دارد در سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مهاجر بپذیرد. حتما برای شما هم این آمار وسوسه کننده است! در آمار زیر این افزایش مهاجرین را مشاهده می‌کنید که قرار است تا سال ۲۰۲۶، به ۵۰۰ هزار نفر برسند. خوشبختانه افزایش مهاجران در سطوح مختلف مهاجرتی وارد خواهد شد و از این جهت شانس پذیرش و ورود شما هم به کانادا بیشتر می‌شود.

اقامت دائم کانادا

کانادا کشوری مهاجر پذیر است و برای توسعه اقتصادی و علمی خود نیاز به جذب نیروی کار ماهر و افراد تحصیل از خارج از کشور دارد، بنابراین برنامه بلند مدت آن جذب هزاران مهاجر به این کشور است و در همین راستا برنامه‌های مهاجرتی بسیاری را طراحی کرده که تقریبا همه آن‌ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می‌شوند.  این دست و دلبازی کانادا را در کشورهای دیگر به ندرت می‌بینیم و کمتر کشوری است که به راحتی به مهاجران خارجی اقامت دائم دهد.

خبر خوب این است که در صورت دریافت اقامت دائم کانادا پس از چند سال می‌توانید اقامت دائم خود را به شهروندی کانادا تبدیل کنید و پاسپورت کانادایی بگیرید. شهروند کانادا بودن به معنای بهره‌مندی از تمام مزایا و حقوق شهروندی است و به عنوان یک کانادایی می‌توانید تا همیشه از امکانات این کشور استفاده کنید و زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.  در ادامه روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا را که برای ایرانیان مورد استفاده‌ است معرفی می‌کنیم. همان طور که قبلا اشاره کردیم بعضی از این روش‌ها به صورت مستقیم و برخی دیگر به طور غیر مستقیم و پس از طی مراحلی شما را به اقامت دائم کانادا می‌رساند.

بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

بهترین روش‌های مهاجرت برای ایرانیان در سال‌های اخیر، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی، اسکیل ورکر، ویزاهای سرمایه‌گذاری، جاب آفر و ویزای توریستی بوده است. در حدود ۱۰۰ روش مهاجرت به کانادا وجود دارد که منجر به اقامت دائم کانادا می‌شوند. اینکه کدام روش بهترین باشد بستگی به شرایط شما هم دارد. اگر دوست شما مسیری را انتخاب کرده و از آن طریق مهاجرت کرده، الزاما آن روش برای شما ایده آل نخواهد بود. بهترین روش با توجه به شرایط هر فرد تعیین می‌شود. ممکن است برای شما روش تحصیلی بسیار مناسب باشد، ولی برای دوست شما با شرایط شما، روش سرمایه گذاری و کارآفرینی بهترین باشد.

اگر نیاز به مشاور یا وکیل دارید، از مشاورین رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا خدمات دریافت کنید. روش های مهاجرت به کانادا و شرایط آن کانادا کشوری است که به واسطهٔ تاریخ، جاذبه‌های شهری و تفریحی، سیاست‌گذاری عمومی و فرهنگ پذیرندهٔ مردم آن، مقصد جذابی برای مهاجران است. مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای این کشور، مراحل متعدد و پیچیده‌ای دارد که می‌تواند چند ماه یا در برخی موارد، چند سال نیز طول بکشد. یکی از بهترین اقداماتی که داوطلبان می‌توانند در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینۀ خود انجام دهند، آشنایی با راه‌های مهاجرت به کانادا و شرایط هر کدام است.

با توجه به آمار ارائه شده توسط سازمان ملل، کشور کانادا برای مهاجرت مقصد محبوب بسیاری از افراد از سراسر جهان است. رفاه اجتماعی، نرخ پایین بیکاری و تورم، سیستم درمانی بی‌نقص، بازار کار مناسب و همچنین سهولت اخذ شهروندی کانادا، از دلایل مهم افزایش تقاضا برای مهاجرت به کانادا هستند. در این مقاله از صفر تا صد Immigration and citizenship مطلع شوید. شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا کانادا جمعیت 36 میلیون نفری دارد و شهر اتاوا پایتخت آن است. کیفیت تحصیل در این کشور عالی، سطح زندگی در آن بالا و شرایط اقتصادی آن بسیار خوب است و نقطه‌ای عالی برای شروع یک زندگی ایده‌آل به شمار می‌آید.

شرایط مهاجرت به کانادا 2023 بر اساس مسائلی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان سرمایه و تمکین مالی، سن و نمره مدرک زبان فرد متقاضی تعیین می‌شود. در این مورد باید در نظر بگیرید که سن در مواردی مانند دریافت ویزای تحصیلی کانادا اهمیت بسیار بالایی دارد و هر چقدر کمتر باشد، امتیاز شما برای دریافت ویزا بیشتر است. افراد متقاضی مهاجرت به کانادا با سن بالای ۳۷ سال، باید سابقه شغلی بالایی داشته باشند تا امکان شرکت رد برنامه مهاجرتی از طریق کار یا سرمایه‌گذاری برای آن‌ها فراهم شود.

بهترین راه مهاجرت به کانادا 2023 کدامند؟

مهاجرت به کانادا از شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هر فرد باید نسبت به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خود کم ریسک‌ترین و بهترین روش مهاجرتی را برای خود انتخاب کند. بهترین نحوه مهاجرت به کانادا، روشی است که مطابق با شرایط شما باشد. از‌این‌رو، مشاوره با یکامروزه منابع زیادی در دسترس کاربران قرار دارد که به راحتی می‌توانید اطلاعات مرتبط را بیابید. اما به راستی تا چه اندازه این اطلاعات درست و یا به‌روز هستند؟ با مراجعه به یک مشاور مهاجرت متخصص و با تجربه، شما می‌توانید اطلاعات دقیق و به‌روزی را دریافت کنید و در تصمیم‌گیری خود اطمینان حاصل کنید. وکیل مهاجرت به کانادا، راه درست را برای شما روشن خواهد کرد.

مهاجرت به کانادا چگونه است؟

مهاجرت به کانادا برای بسیاری از داوطلبان امری دشوار است اما این دشواری تنها در حالتی شما را آزار خواهد داد که با قوانین مربوطه آشنا نباشید. تمامی تلاش سازمان مهاجرتی نگار آسان کردن مراحل مهاجرت و پیشنهاد یک روش سریع و بدون دردسر به شماست. شاید یک انتخاب نادرست برنامه‌های شما را با مشکل مواجه کند و به کلی مسیرتان را تغییر دهد. روش‌های مهاجرت به کانادا به چند مدل تقسیم بندی می‌شوند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به تحصیلی و بیزینسی اشاره کرد و با شرایط آن‌ها در ادامه مطلب آشنا خواهید شد.

اگر هدف شما مهاجرتی بدون دردسر و آسان است، متخصصان سازمان مهاجرتی نگار آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما هستند. تمامی امور پرونده خود را به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف‌تان دست پیدا کنید. روش های مهاجرت به کانادا یکی دو تا نیستند و این تنوع بالا از جمله مزیت‌های اختصاصی این کشور برای داوطلبان مهاجرت است. با نگاهی کلی در می‌یابید که در هر استان این کشور روش اختصاصی مهاجرت تبیین شده است و با ارائه مدارک مورد نیاز و داشتن شرایط اختصاصی به راحتی می‌توانید به منطقه مورد نظر مهاجرت کنید. در حالت کلی، 7 روش مهاجرتی محبوب در این کشور وجود دارد که با در نظر داشتن اهداف و داشته‌های خود می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید:

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا