برترین های کار و کسب

بهترین اساتید برای تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه

بهترین معلم خصوصی فیزیک | آنلاین و حضوری

تدریس خصوصی فیزیک: درس فیزیک برخلاف ریاضی، کمی دیرتر و از دوره‌ی متوسطه اول در برنامه درسی دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. فیزیک به دلیل مفاهیم تحلیلی و محاسباتی که دارد، همیشه یکی از دروس مشکل برای بسیاری از دانش آموزان بوده است. حتی در مراحل بعد از مدرسه، یعنی در دانشگاه نیز، فیزیک می‌تواند یک چالش برای دانشجو باشد. به همین دلیل دانش آموزان، دانشجویان و والدین، همواره به دنبال یک باتجربه هستند، تا نمره‌ی موردنظر برای این درس را کسب کنند. تیم با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی آموزش و برگزاری کلاس خصوصی، در این بخش، لیستی از بهترین معلمان و اساتید را برای آماده کرده است.

اگهی تدریس خصوصی فیزیک |تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم

تدریس خصوصی فیزیک دوره متوسطه دوم و کنکور

اولین برخورد دانش آموزان با درس فیزیک در زمان ورود به دوره‌ی متوسطه دوم است. به همین دلیل روند رشد و پیشرفت بیشتر دانش آموزان در این درس کمی کند است. از طرف دیگر، فیزیک یکی از مهم‌ترین دروس تخصصی آزمون کنکور است که تاثیر قابل توجه‌ای روی نتیجه نهایی آن خواهد داشت. در چنین مواقعی، باید به فکر حمایت آموزشی از دانش آموز بود. نام نویسی در کلاس خصوصی آنلاین یا حضوری و شرکت در جلسات یکی از بهترین اقدامات در جهت پشتیبانی از شاگردان است.به خوبی از این نیاز آموزشی دانش‌آموزان آگاه است. به همین دلیل جمعی از بهترین اساتید را برای و تجربی و همین طور، فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ریاضی و تجربی، آماده کرده است.

بهترین اساتید برای تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه

درس فیزیک به علت ماهیت و پیچیدگی‌هایی که دارد، حتی بعد از ورود به دانشگاه نیز همچنان برای بخشی از دانشجویان مشکل‌ساز است. بسیاری از دانشجویان به دنبال برای برگزاری جلسات یا دیگر مقاطع فیزیک دانشگاه هستند. خوشبختانه تیم با گسترش حوزه خدمات آموزشی خود، بهترین اساتید دانشگاهی را برای آموزش به دانشجویان آماده کرده است. دانشجویان می‌توانند برای شرکت در ، از سیستم جستجوی سایت کمک گرفته بگیرند و استاد دانشگاه آنلاین یا حضوری خود را انتخاب کنند.

بهترین روش مطالعه درس فیزیک دوره متوسطه چیست؟

گاهی می‌ توان با رعایت چند نکته‌ی ساده، پیشرفت خوبی در زمینه‌ی یادگیری یک درس یا مباحث مختلف داشت. تجربه‌ی سال‌ ها ، به اساتید ثابت کرده‌ است که کتاب درسی، است. دانش‌ آموز باید به خوبی به مثال‌ های متن کتاب و تمرین‌ های آخر هر فصل مسلط باشد. در سال‌ های اخیر بسیاری از سوالات نهایی و تست‌ ها، از تمرین‌ها و متن کتاب استخراج شده است.

بنابراین بهتر است شاگرد پیش از مطالعه و مراجعه به کتاب‌ های کمک درسی، به کمک ، به درک بسیار خوبی از مسائل کتاب درسی برسد. تقویت مهارت‌ های ریاضی، برای حل مسئله‌ های فیزیک، یکی دیگر از نکات کلیدی روش مطالعه این درس است. مسائل فیزیک نیازمند راه حل‌ ها و قضایای مختلف ریاضیات هستند. به همین دلیل دانش‌ آموزانی که پایه‌ی ریاضی خوبی دارند، نسبتا در زمان حل مسائل فیزیک، عملکرد بهتری خواهند داشت و درک مفاهم برای آن ها راحت‌تر است.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک؛ مناسبترین شهریهکلاس خصوصی فیزیک!

در زمان پیدا کردن یک معلم خصوصی فیزیک باکیفیت، باید به نیز توجه کرد. هزینه کلاس خصوصی و مخارج دیگر تحصیلی، یکی از دل مشغولی‌ های خانواده‌ ها و والدین است. نیز از این دغدغه به خوبی خبر دارد و سعی می‌ کند تا خدمات آموزشی باکیفیت را در کنار قیمت مناسب برای کاربران خود آماده کند. تیم کارشناسان براساس معیارهایی از قبیل میزان تحصیلات، سابقه تدریس و تسلط همه‌ی معلمان را ارزیابی و دسته‌ بندی می‌ کند.

با کمک این سیستم سنجش اساتید، هر معلم از بین 1 تا 5 ستاره دریافت می‌ کند که ملاک تعیین برای او خواهد بود. در به ازای هر جلسه از 55 هزار تومان آغاز می‌ شود. قیمت تدریس خصوصی با اساتید VIP (بهترین معلمان ) نیز از 215 هزار تومان شروع شده و به 275 هزار تومان می‌ رسد. نیز، از 70 هزار تومان شروع می‌ شود و نرخ اساتید VIP فیزیک دانشگاه، در پایین‌ ترین قیمت 250 هزارتومان به ازای هر جلسه است.

انتخاب بهترین معلم خصوصی فیزیک آنلاین یا حضوری

بعد از گذشت چند سال از فعالیت خود، توانسته است مجموعه‌ ای از و دیگر دروس را در کنارهم جمع کند. بروزرسانی تیم مدرسین همیشه ادامه دارد و این سامانه همواره به دنبال استخدام مدرس فیزیک و معلمین دیگر دروس است. در به هر دو طریق ، امکان برگزاری جلسات آموزشی وجود دارد.

بهترین اساتید فیزیک، آماده‌ی تشکیل جلسات ، با دانش‌آموزان هستند. در حال حاضر برای 8 شهر تهران، کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمان، تبریز و مشهد امکان برگزاری کلاس برای وجود دارد. برای تدریس آنلاین نیز هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد و شما می‌توانید از با اساتید برتر ما، را با به صورت اختصاصی برگزار نمایید

دکمه بازگشت به بالا