ایسیو کروز چیست؟

زیمنس یکی از معروف‌ ترین برندهای تولید کننده ایسیو است که از جمله مهم ترین محصول آن ها می‌ توان به ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM اشاره کرد. این نوع ایسیو همان طور که از نام آن مشخص است، برای اتومبیل های کروز که تک سوز هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت که زیمنس یکی از معتبر ترین برند هایی می باشد که برای هر نوع خودرویی کامپیوتر ماشین تولید می کند. در صورتی که نسبت به اهمیت ایسیو در خودرو بی خبر هستید، باید به شما بگوییم که این قطعه مغز اصلی ماشین ها می‌ باشد، بنابراین برای خرید ایسیو لازم است تا حتما به برند و کیفیت آن توجه کنید. ما به شما با اطمینان خواهیم گفت که ایسیو زیمنس یکی از بهترین برند هایی است که شما می توانید جهت خرید رایانه ماشین، آن را مورد انتخاب قرار دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ایسیو زیمنس کروز تکسوز، توضیحات مفیدی را به شما ارائه‌ دهیم. در ابتدا لازم است بگوییم که ایسیو یک مینی کامپیوتر بهینه سازی شده است که وظیفه دارد تا میان اجزای الکتریکی یک خودرو، هماهنگی ایجاد کند.  همان طور که گفته شد، کامپیوتر خودرو، به وسیله شرکت های مختلفی تولید می شود که زیمنس یکی از برترین تولید کنندگان ایسیو می باشد‌.

خرید ایسیو کروز کامپیوتر خودرو زیمنس برای بار اول روی در کشور روی خودروهای پراید نصب شد. اما در حال حاضر، روی اتومبیل هایی‌ همانند کروز نیز تعبیه می شود. ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM می تواند محصول مناسبی برای این گونه خودرو ها باشد، چر‌ا که علاوه بر عملکرد بسیار مناسبی که دارد، ماندگاری بالا داشته و به تعمیرات ایسیو نیاز نخواهد داشت ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM در اکثر خودروهایی که تکسوز‌ هستند همانند نیسان، کروز، زامیاد‌ و همچنین عمده خودرو های ایران خودرو، نصب می شود. لازم است بدانید که قطعه توسط شرکت ایران کروز مونتاژ می شود که در کشور واقع شده است. ایسیو زیمنس کروز فلش دار، از نظر سطح سخت افزاری یکسان می باشد و فقط روی آن از برنامه ریزی دامپ و فایل هایی که با هر یک از خودرو ها تناسبت دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.این نوع ایسیو از یک حافظه دائمی که دارای فلش نیز می باشد، برخوردار است. ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM از طریقی کابلی به نام او بی دی و از طریق روش جی تگ پیکربندی بندی شده و روی خودرو نصب می شود. لازم به ذکر است که این ایسیو از پروتکل کاتک استفاده می کند. چنانچه ایسیو زیمنس فلش دار به خاطر قفل بودن دامپ با روش جی تگ خوانده شود، این فایل به هیچ عنوان قابل استفاده نخواهد بود. معمولا نحوه برنامه ریزی انواع ایسیو نسبتا پیچیده است. در مورد پروگرامینگ  ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM بایستی بگوییم که به صورت دانلود امکان پذیر می باشد. به دلیل این که این مدل ایسیو ها درون میکرو کنترلر قرار گرفته اند البته لازم است که در این خصوص حتما با یک کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات ایسیو مشورت کنید.

خرید ایسیو از ایسیو شاپ در واقع ممکن است  ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM نیز همانند هر سیستمی دیگر، دچار مشکلاتی شود. از جمله مشکلات رایج در این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار

در ابتدای مطلب نیز گفته شد که ایسیو زیمنس در هر مدلی که باشد، و برای هر خودرویی که مورد استفاده قرار گیرد، می تواند سبب افزایش شتاب و عملکرد دیگر بخش های اتومبیل شود.

از جمله مزایا خرید ایسیو زیمنس فلش دار، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سالیان زیادی است که پس از روی کار آمدن خودروهای انژکتوری، از قطعه به نام ایسیو یا همان کامپیوتر خودرو استفاده می شود. این قطعه وظیفه دارد تا عملکرد اجزای الکترونیکی اتومبیل را تحت کنترل داشته و میان آن ها هماهنگی‌ مناسبی ایجاد کند.  از جمله برندهای معروف ایسیو می توان به زیمنس اشاره کرد. این برند برای تمامی خودروهای داخلی و خارجی ایسیو تولید کرده و‌‌ یکی از پر فروش ترین محصولات آن ایسیو زیمنس کروز تکسوز شبکه فلشدار CIM می باشد.

دکمه بازگشت به بالا